Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Στάμου Ζωή | 26 Νοεμβρίου 2009, 23:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κ. Υπουργέ, κατ' αρχήν θα ήθελα να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου, για την προσπάθεια αυτή που γίνεται μετά από τόσα χρόνια στασιμότητας και τελμάτωσης στην κοινωνική πολιτική και εκπαιδευτική ζωή του τόπου μας. Είναι αδήριτη ανάγκη να ξεκινήσει κάποια στιγμή μια ουσιαστική προσπάθεια, αναδιοργάνωσης και αναμόρφωσης, ολικής και συστημικής με νόημα όραμα και εμπιστοσύνη στο ανθρώπινο δυναμικό, που καλείται να εκπληρώσει τους εκπαιδευτικούς σκοπούς στην χώρα μας και να διαχειριστεί το ύψιστο λειτούργημα της διαπαιδαγώγισης και της εκπαίδευσης της επλίδας μας, των παιδιών μας. Δεν είμαι αρμόδια να μιλήσω για ειδικά εκπαιδευτικά θέματα,αυτό το αφήνω στους ειδικούς, αλλά νομίζω πως σαν μητέρα δύο υπέροχων παιδιών μπορώ να μιλήσω για τον δικό μας ρόλο στην υπόθεση της εκπαίδευσης. Έχοντας μια καλή σχέση με την εκπαίδευση και έχοντας αγαπήσει το σχολείο και την προσφορά του στην διαμόρφωση του χαρακτήρα μου , καθώς επίσης και έχοντας λάβει αρκετές φορές μέρος σε εξετάσεις, νομίζω πως μπορώ να κρίνω την κατάσταση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ξεκινώντας από το γεγονός ότι σε κάθε τάξη υπάρχει μεγάλος αριθμός παιδιών είναι εύκολο να καταλάβει κανείς ότι η δουλειά που γίνεται δεν είναι η ιδανική για την εισαγωγή των παιδιών στον κόσμο της γνώσης. Ακόμη με αφορμή το γεγονός ότι καθημερινά τα παιδιά μας είναι αναγκασμένα να κουβαλούν μια τσάντα γεμάτη βιβλία,βλέπω ότι χάνεται το νόημα χωρίς να γίνεται ποιοτική αλλά ποσοτική αντιμετώπιση του εκπαιδευτικού αντικειμένου. Λείπει από τα παιδιά μας το νήμα και η ουσία της εκπαίδευσης. Τα σχολεία έχουν καταντήσει να είναι απλώς δεξαμενή αλίευσης υποψηφίων πελατων των φροντιστηρίων και οι γονείς απλοί θεατές και καλοπληρωτές μιας δωρεάν στα χαρτιά δημόσιας παιδείας. Νομίζω ότι προέχει πρώτα να εξετάσουμε τι είδους παιδεία χρειαζόμαστε, να χαρτογραφήσουμε τις ανάγκες και το υπάρχον δυναμικό που διαθέτουμε και τέλος με ορθολογική συστημική και ουσιώδη αντιμετώπιση του ζητήματος της παιδείας να γίνονται βήματα ουσιαστικά σταθερά προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης αυτής. Τέλος θα ήθελα να αναφέρω και το γεγονός της συχνής έγκαιρης και εξειδικευμένης αξιολόγησης των μαθητών, έτσι ώστε να εντοπίζονται και να αντιμετωπίζονται οι περιπτώσεις δυσλεξίας και μαθησιακών δυσκολιών στους μαθητές και να αποφεύγεται έτσι το γεγονός της άρνησης των παιδιών για το σχολείο. Μετά τιμής μια μητέρα.