Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΠιστεύετε ότι το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μπορεί να καθορίζει μόνο του τα επαγγέλματα και τις ειδικότητες της Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ή εκτιμάτε ότι η συνεργασία με τα παραγωγικά Υπουργεία -τα οποία ρυθμίζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα- μπορεί να εξασφαλίσει την αποτελεσματικότερη σύνδεση της εκπαίδευσης με τις τομεακές αναπτυξιακές πολιτικές της χώρας;Σχόλιο του χρήστη Αθανασιάδης Ν. Κωνσταντίνος | 24 Ιουνίου 2011, 14:39
Όταν σπούδαζα ηλεκτρολόγος στη τεχνική σχολή "Ευκλείδη"-Θεσσαλονίκης, είχαμε και μια ώρα την εβδομάδα, μάθημα ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ. Σήμερα, πολιτικοί και οικονομολόγοι, ως υποχείρια των ΙΔΙΩΤΩΝ τραπεζιτών, θέλουν τους τεχνικούς εκτελεστικά όργανα των κερδοσκοπικών τους επενδυτικών φαντασιώσεων. Αυτό έχει να κάνει ΚΑΙ με την οικονομική κατάσταση που ζούμε σήμερα, και είναι αυτό μιας των αιτιών που τριεκατομμύρια επενδύσεων μη ανταποκρινόμενα στις κερδοσκοπικές φαντασιώσεις τους, απεναντίας έχουν τινάξει στο υπερπέραν του ΔΝΤ και τις ΕΚΤ το δημόσιο χρέος. Καιρός λοιπόν να μπει τέρμα στην ασυδοσία των διαπλεκόμενων που προτείνουν κι αποφασίζουν για πιστώσεις σε έργα, χρησιμοποιώντας τους τεχνικούς ως εκτελεστικά όργανα των κερδοσκοπικών τους φαντασιώσεων. Η παιδεία στις τεχνικές σχολές θα πρέπει να συνδυάζεται και με αυξημένει ΚΡΙΤΙΚΗ πολιτικής συνείδησης. Δυσυτχώς όμως ΟΥΤΕ και οι κομματικές οργανώσεις έχουν συνείδηση για την ανάγκη πολιτικής παιδείας των μελών τους. Ξέρει κανείς αν υπάρχει ΕΣΤΩ και ένας κομματικός μηχανισμός ή κίνημα πολιτών, που διενεργεί σεμηνάρια για τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων στα μέλη του? Ξέρει κανείς αν υπάρχει ΕΣΤΩ και ένας κομματικός μηχανισμός ή κίνημα πολιτών, που διενεργεί σεμηνάρια προτροπής συμμετοχής για απόκτηση γνώσης για νομική παρέμβαση σε φαινόμενα διαφθοράς?