Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη andrew | 26 Νοεμβρίου 2009, 23:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Το 24μηνο να παραμείνει ως έχει (προϋποθέτει ΑΣΕΠ εξάλλου), αλλά να υπάρχει και το ενδεχόμενο διορισμού με μηδενικά μόρια σε περίπτωση, που παραμένουν θέσεις κενές (βλέπε Νότιο Αιγαίο. 2. Να συνεχίσουν να συλλέγονται κανονικά μόρια αναπληρωτή / ωρομισθίου προκειμένου να υπάρχει κίνητρο για μετάβαση σε κάθε γωνιά της χώρας. Ο δε μισθός των ωρομισθίων να αναβαθμιστεί διότι είναι αδύνατο να αντεπεξέλθεις με 350€, αν τοποθετηθείς σε κάποιο νησί ή στην παραμεθόριο μακριά από το σπίτι σου. 3. Η εντοπιότητα να λαμβάνεται υπόψη και να προσμετρούνται μόρια, εφόσον οι υποψήφιοι αναπληρωτές - ωρομίσθιοι κατάγονται από την ανάλογη περιοχή. Για τους δε μόνιμους εφόσον επιθυμούν, να τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στον τόπο καταγωγής τους με την υποχρέωση να παραμείνουν εκεί επί 7ετία (όπως ισχύει για τον υπόλοιπο Δημόσιο τομέα). 4. Αν τελικά ισχύσει η ιδέα περί υποχρεωτικής επιτυχίας στο ΑΣΕΠ για πρόσληψη αναπληρωτή / ωρομισθίου να ισχύσει για όλους τους κλάδους (πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια) και όλες τις ειδικότητες ανεξαρτήτως κοινωνικών κριτηρίων. 5. Τα κοινωνικά κριτήρια να αποτελούν σημαντικό προβάδισμα στην απόσπαση / μετάθεση. 6.Οι πολύτεκνοι-τρίτεκνοι να μην προσλαμβάνονται με βάση την ιδιότητα τους αυτή, αλλά να τους δίνονται περισσότερα οικονομικά κίνητρα. Η απόκτηση τέκνων είναι ντροπή να εξαρτάται από τον διορισμό στο Δημόσιο. Επιπλέον δεν είναι δυνατόν να τοποθετούνται με μηδενικά μόρια, όπου θέλουν και μάλιστα να παίρνουν το ωράριο ενός ήδη μονίμου, που έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα. Εφόσον υπηρετήσουν σε κάποια "κενή θέση" για ένα χρονικό διάστημα (τουλάχιστον 10ετία), εντός του Νομού που επιθυμούν, να τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε πάγιες θέσεις στην έδρα των Διευθύνσεων, εφόσον έχουν τα απαραίτητα προσόντα (π.χ όχι Φιλόλογος σε θέση Πληροφορικής ή Μαθηματικός σε θέση Θεολόγου)κι έτσι να μην υπάρχουν εκεί αποσπασμένοι καθηγητές. 7. Αν τεθεί σε ισχύ η ρύθμιση για το ΑΣΕΠ τότε να πραγματοποιείται ο διαγωνισμός για όλους τους κλάδους ετήσια – ίσες ευκαιρίες για όλους τους υποψήφιους. 8. Η ΠΔΣ, εάν συνεχίσει να είναι από τον ενιαίο πίνακα ωρομισθίων. 9. Να ισχύσει ολοήμερο Γυμνάσιο, ώστε και περισσότερες προσλήψεις να γίνουν και να απομακρυνθούν οι μαθητές από τα φροντιστήρια. 10. Να ελέγχονται όλες οι προσλήψεις από το ΑΣΕΠ ακόμη και των ωρομισθίων. Εφόσον ισχύσει κάτι από το Προσχέδιο σας, πείτε μας, γιατί να μένουν καθηγητές αυτή τη στιγμή σε οποιαδήποτε θέση ωρομισθίου, να φύγουν όλοι και να μείνουν άδεια τα σχολεία, εκτός κι αν παραδέχεστε πως είναι άτομα προς εκμετάλλευση.