Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διδάσκω στην τεχνικη εκπαίδευση 24 χρόνια. Εχω παρακολουθήσει άπειρα σεμινάρια παιδαγωγικά και ελάχιστα για την ειδικότητά μου. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων πιστεύω ότι έχασα το χρόνο μου. Ανεπαρκέστατοι εκπαιδευτές. Το ότι είναι κάποιος σχολικός σύμβουλος δεν συνεπάγεται ότι γνωρίζει τα πάντα. Ολα γίνονται για να πάρουν τις ώρες και να πληρωθούν.Βαρετοί και ημιμαθείς. Το 80% των βιβλίων είναι απαράδεκτα.Αυτοί που τα γράφουν ξεχνάνε σε ποιους απευθύνονται. Καλείται ο καθηγητής να εκλαϊκεύσει τη γνώση γιατί είναι αδύνατον να δαβαστούν από παιδιά 15-16-17 ετών. Αυτά πού έμαθα στη σχολή μου όταν τελείωσα σήμερα είναι αρχαία. Επιμορφώθηκα μόνη μου με δικά μου χρήματα και ευτυχώς σήμερα που υπάρχει και το διαδύκτιο. Η επιμόρφωση που μου παρείχε η υπηρεσία μου ήταν ελαχιστότατη έως καθόλου και όχι ουσιαστική. Οπως έγραψε και κάποιος προηγούμενος συνάδελφος τα σχολεία λειτουργούν με το φιλότιμο των εκπαιδευτικών και ας τους κατηγορούν όλοι. Δεν πιστεύω ότι θα γίνει τίποτα αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία....