Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΜε ποιους τρόπους πιστεύετε ότι μπορούν να συμβάλλουν οι εκπαιδευτικοί της κάθε ειδικότητας και οι κοινωνικοί εταίροι στην εφαρμογή του θεσμού της πρακτικής άσκησης και της μαθητείας; Σε ποιο βαθμό μπορεί να συμμετέχει στην υλοποίηση αυτών των θεσμών η Τοπική Αυτοδιοίκηση; Θα μπορεί η πρακτική άσκηση ή η μαθητεία να εφαρμόζεται και τους καλοκαιρινούς μήνες; Από ποιους θα ασκείται η εποπτεία εφαρμογής της μαθητείας; Ποια κίνητρα μπορούν να δοθούν στους εργοδότες για να προσφέρουν θέσεις μαθητείας;Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης | 25 Ιουνίου 2011, 10:48
Να σας πω μια ιστορία.Για κάποια χρόνια είμουν καθηγητής στο ΤΕΕ σε κάποιο νησί.Το νοσοκομείο του νησιού είχε ανάγκη από κατασκευή υποπινάκων,αντικατασταση πριζών διακοπτών και κάποιες άλλες ηλεκτρολογικές επισκευές.Είχε ακόμα ανάγκη κατασκευής περίφραξης σιδερένιας περιμετρικά,είχε ανάγκη από βοηθητικό νοσηλευτικό προσωπικό είχε ανάγκη από τη μηχανολογική συντήρηση του μοναδικού ασθενοφόρου.Χρήματα όμως δεν υπήρχαν.Με σύμφωνη γνώμη του συλλογου των γονιών των μαθητών μας,του συλλόγου του σχολείου μας και της διοίκησης του Νοσοκομείου όλα αυτά έγιναν από του μαθητές μας με την εποπτεία και την βοήθεια των καθηγητών του ΤΕΕ.Ηταν κακό?Δεν θα έπρεπε να γίνει?.Κι όμως σας πληροφοροώ ότι και οι μαθητες το χάρηκαν και οι καθηγητές και φυσικά και το νοσοκομείο.Όλα αυτά πολύ πριν καθιερωθεί καλοκαιρινό πρόγραμμα για τους μαθητές κ.λ.π. Φυσικά και θα πρέπει να υπάρχει συνεχής συνεργασία των Τεχν.Λυκείων με την Τοπική Αυτοδιοίκηση.Ας καθορισθεί ένα τρόπος βαθμολογίας των σχολείων,άμα αναλάβουν κάποιες τέτοιες,όπως οι παραπάνω,εργασίες.Ας βραβευθούν τα παιδιά ας ρωτηθούν και οι γονείς γιαυτά.Πάντως πρέπει να γίνει.