Όσον αφορά το εδάφιο β΄ της παρ.1 του άρθρου 1 νομίζω θα πρέπει να υπάρχει σαφής ρητή αναφορά ότι μπορεί το σύγγραμμα να αποτελείται από δύο ή περισσότερα βιβλία, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για κάποιες σχολές (π.χ. ιατρικές,νομικές κλπ.) όπου κάποια συγγράμματα αποτελούνται από δύο ή τρία βιβλία.
Επίσης κάτι το οποίο θα πρέπει κάποια στιγμή να μελετηθεί από το Υπουργείο εκτός των συγχωνεύσεων των Τμημάτων είναι η δημιουργία σε συνεργασία με την Πανεπιστημιακή κοινότητα ενός κύριου κορμού μαθημάτων που θα συμπίπτει σε όλα τα όμοια τμήματα άσχετα με το Πανεπιστήμιο στο οποίο ανήκουν. Δηλαδή όλα τα Παιδαγωγικά, όλες οι Ιατρικές, όλες οι Νομικές να έχουν έναν κύριο κορμό μαθημάτων που θα είναι ίδιος.
Το κέρδος από αυτή την πρακτική θα είναι διπλό.
α) Ελέγχουμε την ποιότητα της εκπαίδευσης που λαμβάνουν οι φοιτητές, η οποία δεν μπορεί να είναι τελείως διαφορετική από τμήμα σε τμήμα
β) Στα μαθήματα αυτά θα χρησιμοποιούνται τα ίδια συγγράμματα σε όλα τα τμήματα με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο αριθμός παραγγελιών ίδιων συγγραμμάτων και άρα να μειωθεί το κόστος (λόγω μεγαλύτερων σε όγκο παραγγελιών.
Όσον αφορά το εδάφιο β΄ της παρ.1 του άρθρου 1 νομίζω θα πρέπει να υπάρχει σαφής ρητή αναφορά ότι μπορεί το σύγγραμμα να αποτελείται από δύο ή περισσότερα βιβλία, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για κάποιες σχολές (π.χ. ιατρικές,νομικές κλπ.) όπου κάποια συγγράμματα αποτελούνται από δύο ή τρία βιβλία. Επίσης κάτι το οποίο θα πρέπει κάποια στιγμή να μελετηθεί από το Υπουργείο εκτός των συγχωνεύσεων των Τμημάτων είναι η δημιουργία σε συνεργασία με την Πανεπιστημιακή κοινότητα ενός κύριου κορμού μαθημάτων που θα συμπίπτει σε όλα τα όμοια τμήματα άσχετα με το Πανεπιστήμιο στο οποίο ανήκουν. Δηλαδή όλα τα Παιδαγωγικά, όλες οι Ιατρικές, όλες οι Νομικές να έχουν έναν κύριο κορμό μαθημάτων που θα είναι ίδιος. Το κέρδος από αυτή την πρακτική θα είναι διπλό. α) Ελέγχουμε την ποιότητα της εκπαίδευσης που λαμβάνουν οι φοιτητές, η οποία δεν μπορεί να είναι τελείως διαφορετική από τμήμα σε τμήμα β) Στα μαθήματα αυτά θα χρησιμοποιούνται τα ίδια συγγράμματα σε όλα τα τμήματα με αποτέλεσμα να αυξηθεί ο αριθμός παραγγελιών ίδιων συγγραμμάτων και άρα να μειωθεί το κόστος (λόγω μεγαλύτερων σε όγκο παραγγελιών.