Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΕκτός από τις τακτικές επιμορφώσεις, με ποιούς άλλους τρόπους θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί των διαφόρων ειδικοτήτων, να διατηρούν την επαφή τους με τις εξελίξεις στον επαγγελματικό τους τομέα;Σχόλιο του χρήστη Στιβανάκης Δημήτριος | 25 Ιουνίου 2011, 20:58
Επιτέλους μια ευκαιρία να πάει μπροστά η χώρα! Δώστε στους μηχανικούς που ειναι καθηγητές δημοσίου, το δικαίωμα να εξασκούν το ελευθερο επάγγελμα νόμιμα με δικαίωμα υπογραφής. (αφού ετσι και αλοιώς το ασκούν παράνομα με μαυρες αποδοχές).Καλλύτερα δεν θα ηταν να βελτιώνουν τις γνώσεις τους ώντας μέσα στην αγορά ως ενεργοί μηχανικοί και να φορολογούνται (με 40%) για οτι προσφέρουν; Γιατί να εχουν αυτό το δικαίωμα μόνο οι γιατροί; Και τέλος να υποβαλλώ την γνώμη μου για δυο θέματα ακόμα που δεν ειναι στην διαβούλευση όπως.. Σχετικά με το χρόνο εφαρμογής του νέου Τεχνολογικού Λυκείου, διαπιστώνεται από το Υπουργείο πως «στο παρελθόν οι μεταρρυθμίσεις ή οι αλλαγές στη δευτεροβάθμια Τεχνική - Επαγγελματική Εκπαίδευση εφαρμόστηκαν χωρίς την απαιτούμενη προετοιμασία και με τρόπο βιαστικό, γεγονός που δημιούργησε άσκοπη αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα και προκάλεσε αρκετές δυσλειτουργίες σε επίπεδο υλοποίησης». Και δυστυχώς ακολουθεί αυτό που καταγγέλλει. Πώς είναι δυνατόν να αποδώσει μια ακόμα «μεταρρύθμιση» στην ΤΕΕ, η τρίτη μέσα στα τελευταία 14 χρόνια, όταν ο νόμος σχεδιάζεται να ψηφιστεί το καλοκαίρι (πρακτική που ακολούθησαν όλοι οι Υπουργοί Παιδείας) και να ισχύσει από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη, όταν δεν έχουν στοιχειωδώς καθοριστεί οι τομείς και οι ειδικότητες που θα λειτουργήσουν σε κάθε Τεχνολογικό Λύκειο; Δυστυχώς «ταχυδακτυλουργικά κόλπα» και προχειρότητες, εκτός των άλλων, για μια ακόμη φορά χαρακτηρίζουν την πολιτική του Υπουργείου Παιδείας Τέλος, ας σημειώσουμε πως μια ακόμη μεταρρύθμιση εξαγγέλλεται, και μάλιστα στην ΤΕΕ, χωρίς να έχει δοθεί στη δημοσιότητα η εξασφάλιση και οι αναγκαίες υλικές προϋποθέσεις για να στηριχθούν οι αλλαγές αυτές. - Χωρίς το σχεδιασμό και την παραγωγή νέων βιβλίων, θα βρεθούμε στην παράλογη κατάσταση να χρησιμοποιύνται ακόμα βιβλία από τα πρώην ΤΕΕ. - Χωρίς κανένα προγραμματισμό για τη βελτίωση της κτιριακής, της εργαστηριακής και γενικότερα της υλικοτεχνικής υποδομής των σχολείων της ΤΕΕ. Και τέλος Το Υπουργείο εφαρμόζοντας την πολιτική των καταργήσεων – συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων, σχεδιάζει ουσιαστικά να καταργήσει πάνω από 100 σχολικές μονάδες (ΕΠΑΣ), ενώ αυτό που απαιτείται είναι η μετατροπή όλων των ΕΠΑΣ που εχουν πάνω από 60 μαθητές σε Τεχνολικά Λύκεια. Αυτή η πολιτική θα στερήσει από τους μαθητές εκπαιδευτικές δυνατότητες, θα οδηγήσει σε γιγαντιαία συγκροτήματα, θα καταργήσει ειδικότητες από το δημόσιο σχολείο και τέλος θα καταργήσει αντίστοιχες οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα βρεθούν σε εργασιακή περιπλάνηση για ακόμη φορά τα τελευταία χρόνια. Και ας μην περναέι η ιδέα οτι οι ΕΠΑΣ απέτυχαν γιατί το παράδειγμα που εχουμε στα Χανιά όπου φοιτησαν φέτος πάνω από 500 μαθητές και 400 πέρσι ενώ φέτος περιμένουμε περισσότερους γιατί αμα θέλουν ο Διευθυντής και οι καθηγητές το σχολείο δουλευει σωστά Κά υπουργέ!!!