Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΠιστεύετε ότι το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μπορεί να καθορίζει μόνο του τα επαγγέλματα και τις ειδικότητες της Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ή εκτιμάτε ότι η συνεργασία με τα παραγωγικά Υπουργεία -τα οποία ρυθμίζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα- μπορεί να εξασφαλίσει την αποτελεσματικότερη σύνδεση της εκπαίδευσης με τις τομεακές αναπτυξιακές πολιτικές της χώρας;Σχόλιο του χρήστη ΧΑΤΖΗΙΕΡΕΜΙΑΣ ΣΥΜΕΩΝ | 26 Ιουνίου 2011, 12:10
Ο ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΑΠΑΞΙΑΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ(ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ). ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ Η ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΜΠΛΟΚΗ ΠΟΛΛΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ Ή ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ Ή ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΟΤΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ.