Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ | 27 Νοεμβρίου 2009, 00:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Υπουργέ, κατάγομαι από το Σουφλί Έβρου και μετά το πανεπιστήμιο υποχρεωτικά λόγω ανεργείας επέλεξα σαν τόπο για να οργανώσω τη ζωή μου τη θεσσαλονίκη. Στα σαράντα μου, ύστερα από δεκαέξι χρόνια σκληρής δουλειάς σε πολυεθνικές εταιρείες, διορίστηκα στο Λύκειο Σουφλίου το 1998. Πλην ελαχίστων συναδέλφων όλοι όσοι υπηρετήσαμε εκείνη την σχολική χρονιά, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο την επόμενη σχολική χρονιά είχαμε φύγει για το κέντρο (κύρια Αθήνα ή θεσσαλονίκη). Αυτό συμβαίνει σταθερά τις τελευταίες δεκαετίες με όλους τους επαρχιακούς νομούς και κύρια τους παραμεθόριους. Και ας ήμουνα από το Σουφλί, και ας ήμουνα στο πατρικό μου, η οργάνωση της ζωής μου μου επέβαλλε να φύγω στη θεσσαλονίκη. Αν είχα διορίστει στον Έβρο στα εικοσιπέντε μου, τώρα θα ήμουν ακόμα εκεί. Α. Στην παραμεθόριο οι διορισμοί πρέπει: α. σε ποσοστό 40% να γίνονται με βασικό κριτήριο την εντοπιότητα. Φυσικά θα πρέπει και σε συναδέλφους που δεν κατάγονται από την μεθόριο να τους δίνεται η δυνατότητα να την επιλέξουν σαν εντοπιότητα αν το επιθυμούν. Όσοι διοριστούν με κριτήριο την εντοπιότητα στην παραμεθόριο θα πρέπει να παραμείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα εκεί, τουλάχιστον δώδεκα χρόνια. Η επαρχία γενικά χρειάζεται νέους ανθρώπους να την αγαπούν και να είναι αποφασισμένοι να οργανώσουν την ζωή τους εκεί. Αν έχουν και μεταπτυχιακά τόσο καλύτερα. β. σε ποσοστό 60% να γίνεται όπως στην υπόλοιπη Ελλάδα και με επιπλέον μοριοδότηση. Φυσικά πάλι θα πρεπει να υπάρχει αλάχιστος χρόνος παραμονής, τουλάχιστον έξι χρόνια. Β. Στην υπόλοιπη Ελλάδα οι διορισμοί πρέπει να γίνονται με σύστημα μορίων που θα προκύπτει από την απόδοση των γραπτών εξετάσεων ('οποτε και αν έχουν γίνει), τον βαθμό του κρατικού απολυτηρίου (Επιτέλους θα πρέπει να αμοίβεται η προσπάθεια και από τα μαθητικά χρόνια και μάλιστα ουσιαστικά. Το κρατικό απολυτήριο πρέπει να είναι πολυπαραγοντικό και όχι αποτέλεσμα στείρων εξετάσεων.), τον βαθμό του πτυχίου (δεν είναι δυνατόν το πέντε και το εννέα να είναι ισοδύναμα), μεταπτυχιακό και διδακτορικό. Ελάχιστος χρόνος παραμονής στην πρώτη οργανική πρέπει να είναι τρία χρόνια. Τυχόν εργασία ωριμίσθιου, αναπληρωτή,πρόσθετης διδακτικής στήριξης ή οποιασδήποτε μελλοντικής μη μόνιμης απασχόλησης να μην αποτελεί κριτήριο διορισμού ούτε να δίνει επιπλέον μόρια. Μπορεί να προσμετρηθεί σαν προυπηρεσία εφόσον ο συνάδελφος διοριστεί σαν μόνιμος εκπαιδευτικός.