Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΠοια είναι η άποψή σας για τη δομή του Τεχνολογικού Λυκείου, και για τις δυνατότητες που προσφέρει για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος Ουράνης | 27 Ιουνίου 2011, 01:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μου προκαλεί εντύπωση η ελάχιστη παρουσία σχολίων για το απαράδεκτο ωρολόγιο πρόγραμμα που προτείνει το υπουργείο για διδασκαλία μόνο 3 ώρες φυσικής και Χημείας μαζί (εδώ τα δύο αυτά μαθήματα αντιμετωπίζονται ενιαία , όμως στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών όχι, εκεί ισχύει άλλος νόμος…) , αποκλειστικά για την Α λυκείου. Οι μαθητές της Β και Γ λυκείου δεν κάνουν καμία ώρα φυσικών επιστημών. Πώς μπορεί ένα τέτοιο λύκειο (το τεχνολογικό λύκειο) να είναι «ισότιμο» με το γενικό λύκειο; Πως είναι δυνατόν να έχουν δικαίωμα πρόσβασης σε σχολές , όπου οι γνώσεις Χημείας και η φυσικής είναι απαραίτητες , μαθητές που ουσιαστικά δεν έχουν διδαχθεί καθόλου αυτά τα μαθήματα; Όμως ένας ηλεκτρολόγος δεν πρέπει να έχει κάνει βασικά μαθήματα ηλεκτρισμού ή μια κομμώτρια δεν πρέπει να γνωρίζει στοιχειωδώς Χημεία , το ίδιο επίσης κι ένας γεωπόνος; Αισθάνομαι ανόητος να προσπαθώ να αποδείξω τα αυτονόητα . Η απουσία των μαθημάτων των φυσικών επιστημών από το τεχνολογικό λύκειο αποτελεί ύβρη κατά των επιστημόνων , Χημικών και φυσικών αλλά και κατά των ίδιων των επιστημών. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και ανακολουθία στα συμπεράσματα των διαγωνισμών PISA όπου η Ελλάδα κατατάσσεται στις τελευταίες θέσεις στις φυσικές επιστήμες, και είναι παραλογισμός. Οποιοσδήποτε ισχυριστεί το αντίθετο ψεύδεται ή έχει συντεχνιακό συμφέρον. Επομένως προτείνω την αύξηση των ωρών Χημείας και φυσικής (με τον ορισμό διακριτών εργαστηριακών ωρών) αλλά και την εισαγωγή ωρών ενός άλλου βασικότατου μαθήματος ,της βιολογίας ,που απουσιάζει εντελώς από το ωρολόγιο πρόγραμμα του τεχνολογικού λυκείου. Για όλους λοιπόν τους παραπάνω λόγους ο «διωγμός» των φυσικών επιστημών από το τεχνολογικό λύκειο (το λύκειο που θα έπρεπε να έχει ενισχυμένα τα μαθήματα αυτά) αποτελεί «έγκλημα». Τελειώνοντας , η φράση «Δεν χρειαζόμαστε μόνο επιστήμονες» από πρόσφατη συνέντευξη της κυρίας Χριστοφιλοπούλου μου θυμίζει τον δημόσιο κατήγορο του Lavoisier κατά την γαλλική επανάσταση που έστειλε τον σπουδαίο αυτό Χημικό στην γκιλοτίνα λέγοντας πως «η δημοκρατία δεν χρειάζεται επιστήμονες» Είναι η δεύτερη φορά που προσπαθώ να ακουστεί η άποψή μου αλλά κάποιος υπεύθυνος δεν την περνάει . Θα ήθελα να παρακαλέσω για την ανάρτηση της άποψής μου στην ιστοσελίδα σας επιτρέποντάς μου τη δημοκρατική άσκηση του δικαιώματός μου. Σε διαφορετική περίπτωση θα θεωρήσω τον διάλογο αυτό στημένο και θα απευθυνθώ σε άλλες ιστοσελίδες εκθέτοντας τις απόψεις μου αλλά και την αντιμετώπιση που συνάντησα εδώ.