Καλησπέρα! Σπουδάζω στο ΕΜΠ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και θα ήθελα να διατυπώσω μια ένσταση αναφορικά με την ανωτέρω τροποποίηση : "Διδακτικό σύγγραμμα θεωρείται ένα -και μόνο ένα- έντυπο βιβλίο ελευθέρου εμπορίου...". Σε ορισμένα μαθήματα της Σχολής μου η κάλυψη της ύλης είναι αδύνατη από ένα μόνο βιβλίο, μερικές φορές το ένα βιβλίο καλύπτει μόλις το 50% της. Διατυπώνω ένα προσωπικό αίτημα: οι επιλογές του Ευδόξου να καλύπτουν το 100% της ύλης, είτε με ένα είτε με περισσότερα. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφαρμόσιμο, θα πρέπει οι βιβλιοθήκες των ιδρυμάτων να έχουν 30-40 αντίτυπα από κάθε σύγγραμμα, τα οποία να είναι διαθέσιμα και ηλεκτρονικά. Ειδάλλως οι φοιτητές θα πρέπει να τα αγοράσουν, πράγμα που καταστρατηγεί τη συνταγματικά κατοχυρωμένη δημόσια ανώτατη εκπαίδευση.
Καλησπέρα! Σπουδάζω στο ΕΜΠ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και θα ήθελα να διατυπώσω μια ένσταση αναφορικά με την ανωτέρω τροποποίηση : "Διδακτικό σύγγραμμα θεωρείται ένα -και μόνο ένα- έντυπο βιβλίο ελευθέρου εμπορίου...". Σε ορισμένα μαθήματα της Σχολής μου η κάλυψη της ύλης είναι αδύνατη από ένα μόνο βιβλίο, μερικές φορές το ένα βιβλίο καλύπτει μόλις το 50% της. Διατυπώνω ένα προσωπικό αίτημα: οι επιλογές του Ευδόξου να καλύπτουν το 100% της ύλης, είτε με ένα είτε με περισσότερα. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι εφαρμόσιμο, θα πρέπει οι βιβλιοθήκες των ιδρυμάτων να έχουν 30-40 αντίτυπα από κάθε σύγγραμμα, τα οποία να είναι διαθέσιμα και ηλεκτρονικά. Ειδάλλως οι φοιτητές θα πρέπει να τα αγοράσουν, πράγμα που καταστρατηγεί τη συνταγματικά κατοχυρωμένη δημόσια ανώτατη εκπαίδευση.