Πιστεύω πως οι "έντυπες/ηλεκτρονικές ακαδημαϊκές σημειώσεις" ή απλούστερα "σημειώσεις" όντας θεσμοθετημένες υπό τον χαρακτηρισμό του συγγράμματος θα οδηγήσουν, όπως εν μέρει γίνεται σήμερα, σε προσωποποίηση του διδασκόμενου μαθήματος παρά στον εκσυγχρονισμό του. Προτείνω ως σύγγραμμα να θεωρείται το έντυπο βιβλίο του εμπορίου, όχι επειδή είναι κατ' ανάγκη και ορισμό καλύτερο από την όποια προσπάθεια του καθηγητή αλλά επειδή εγγυάται πιο τεκμηριωμένη δομή και ύλη.
Η διάθεση του αντίστοιχου ηλεκτρονικού βοηθήματος ως υποκατάστατο του έντυπου είναι λάθος απάντηση στην σωστή ερώτηση και θα οδηγήσει ξεκάθαρα στην απαξίωση της γνώσης. Η σωστή απάντηση θα ήταν η υποχρεωτική διάθεση ηλεκτρονικής έκδοσης του βιβλίου από κάθε εκδότη για κάθε έντυπο παραδιδόμενο σύγγραμμα ως παράλληλη μορφή γνωστικής υποστήριξης. Αυτή είναι μια μορφή εκσυγχρονισμού. Αν τίθενται θέματα πειρατείας, ας δημιουργηθεί portal για online ανάγνωση.
Πιστεύω πως οι "έντυπες/ηλεκτρονικές ακαδημαϊκές σημειώσεις" ή απλούστερα "σημειώσεις" όντας θεσμοθετημένες υπό τον χαρακτηρισμό του συγγράμματος θα οδηγήσουν, όπως εν μέρει γίνεται σήμερα, σε προσωποποίηση του διδασκόμενου μαθήματος παρά στον εκσυγχρονισμό του. Προτείνω ως σύγγραμμα να θεωρείται το έντυπο βιβλίο του εμπορίου, όχι επειδή είναι κατ' ανάγκη και ορισμό καλύτερο από την όποια προσπάθεια του καθηγητή αλλά επειδή εγγυάται πιο τεκμηριωμένη δομή και ύλη. Η διάθεση του αντίστοιχου ηλεκτρονικού βοηθήματος ως υποκατάστατο του έντυπου είναι λάθος απάντηση στην σωστή ερώτηση και θα οδηγήσει ξεκάθαρα στην απαξίωση της γνώσης. Η σωστή απάντηση θα ήταν η υποχρεωτική διάθεση ηλεκτρονικής έκδοσης του βιβλίου από κάθε εκδότη για κάθε έντυπο παραδιδόμενο σύγγραμμα ως παράλληλη μορφή γνωστικής υποστήριξης. Αυτή είναι μια μορφή εκσυγχρονισμού. Αν τίθενται θέματα πειρατείας, ας δημιουργηθεί portal για online ανάγνωση.