• Σχόλιο του χρήστη 'Σ.Μ.' | 27 Νοεμβρίου 2009, 00:37

    κ. Υπουργέ, Είναι καταστάσεις, συνθήκες αλλά και θέματα τα οποία ταλανίζουν χρόνια το χώρο της Παιδείας και κανείς μα κανείς δεν θέλησε να αναλάβει την ευθύνη να προχωρήσει σε τομές και μεταρρυθμίσεις για την αξιοκρατία, τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα του συστήματος και κυρίως για τον Έλληνα μαθητή και την πορεία του στο χώρο της εκπαίδευσης. Ως Εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής πιστεύουμε ότι μέσα από το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών μπορεί ο κάθε μαθητής να έχει την ευκαιρία για την ολόπλευρη και ολοκληρωμένη ανάπτυξη της προσωπικότητάς του. Αρκεί βέβαια και ο ίδιος ο Εκπαιδευτικός να έχει τη θέληση και τη διάθεση να παρακολουθεί τις εξελίξεις στο γνωστικό του αντικείμενο, να επιμορφώνεται, να αξιολογεί και να αξιολογείται και να αποτελεί και ο ίδιος ένα ζωντανό κομμάτι, το κύτταρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ακολουθώντας τη συγκεκριμένη αρχή, θεωρήσαμε ότι μέσω του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ θα είχαμε μια πολύ καλή ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις στο αντικείμενο της Φυσικής Αγωγής, να επιμορφωθούμε και να κάνουμε κτήμα μας τις σύγχρονες διδακτικές απόψεις και θεωρίες που αφορούν τον κλάδο. Σαν παράδειγμα αναφέρουμε συναδέλφους οι οποίοι είναι 10 και 15 χρόνια πτυχιούχοι και συμμετείχαν στους Διαγωνισμούς, βρέθηκαν στις πρώτες 100 και 200 θέσεις των επιτυχόντων ανάμεσα σε 8.000-12.000 διαγωνιζόμενους και παρά ταύτα είχαν την ευκαιρία να δουλέψουν ως ωρομίσθιοι μόνο τα 2–3 τελευταία χρόνια. Θεωρούμε όμως ότι ειδικά στους 2 τελευταίους Διαγωνισμούς και ειδικοτέρα στον κλάδο ΠΕ11 ο νόμος 3255/22-7-04 (ΦΕΚ 138Α) με τον οποίο θεσπίστηκε το 60 % των προσλήψεων των εκπαιδευτικών να γίνεται από τους επιτυχόντες του ΑΣΕΠ και το 40% από τον ενιαίο πίνακα, καταστρατηγήθηκε βάναυσα. Οι θέσεις των διοριστέων από τον ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής ΠΕ11 μειώθηκαν δραματικά ενώ παράλληλα αυξήθηκε σε τεράστιο βαθμό ο αριθμός των διορισθέντων από τις λοιπές νομοθετικές ρυθμίσεις (ΤΑΔ – ΕΤΑΔ, 30μηνο, 24μηνο, κ.τ.λ.). Παραθέτουμε ενδεικτικά τους πίνακες που απεικονίζουν τον αριθμό των διοριστέων ανά έτος: ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΕΤΗ 2005-06 και 2006-07: 230 ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ - 1046 ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΩΝ 2007-08 και 2008-09: 72 ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ - 1093 ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΩΝ 2009-10: 24 ΘΕΣΕΙΣ ΑΣΕΠ - 496 ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΙΝΑΚΩΝ Είναι αυτονόητο ότι με αυτή την πολιτική ανετράπησαν όλες τις ισορροπίες και ταυτόχρονα εξανεμίστηκαν οι ελπίδες όλων αυτών που μαζικά μετείχαν στους διαγωνισμούς των ΑΣΕΠ (8.000 εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής στον τελευταίο Διαγωνισμό), προσδοκώντας τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Όλοι εμείς λοιπόν που πετύχαμε στους Διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και ειδικότερα στον τελευταίο ο οποίος είναι ακόμα εν ισχύ και για τη σχολική περίοδο 2010 – 2011, παρακαλούμε να αποκαταστήσετε την αδικία που υφιστάμεθα, ζητάμε να έχουμε και εμείς την ευκαιρία να δουλέψουμε στο σχολείο, όπως πιστεύουμε δικαιούμαστε. Αν και εφόσον ισχύσει το μεταβατικό στάδιο που λέτε για τη συγκεκριμένη σχολική περίοδο, επαναφέρετε την ισορροπία του 60% - 40% στον κλάδο της Φυσικής Αγωγής και αξιοποιήστε από τον πίνακα των επιτυχόντων του ΑΣΕΠ τον πραγματικό αριθμό συναδέλφων που πρέπει να προσληφθούν - ήδη για τη σχολική περίοδο 2009 – 2010 έχουν προσληφθεί μόλις 24 άτομα από τον ΑΣΕΠ και 496 από όλους τους υπόλοιπους πίνακες (!!!) ενώ για τη σχολική περίοδο 2010-2011 μόλις 24 ακόμα συνάδελφοι θα προσληφθούν στην εκπαίδευση από τον πίνακα του ΑΣΕΠ. Να σημειώσουμε, τέλος, ότι ακόμα και ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ κ. Βέης με δηλώσεις του παλαιότερα παραδέχθηκε ότι οι Εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής είναι ο μόνος ουσιαστικά κλάδος στον οποίο έχει καταστρατηγηθεί το ποσοστό 60% (ΑΣΕΠ)-40% (Ενιαίος Πίνακας) και έχει μετατραπεί σε 15-20% (ΑΣΕΠ) – 80%-85% (Ενιαίος Πίνακας)!!! Με εκτίμηση, ΟΜΑΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠ