Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΜε ποιους τρόπους πιστεύετε ότι μπορούν να συμβάλλουν οι εκπαιδευτικοί της κάθε ειδικότητας και οι κοινωνικοί εταίροι στην εφαρμογή του θεσμού της πρακτικής άσκησης και της μαθητείας; Σε ποιο βαθμό μπορεί να συμμετέχει στην υλοποίηση αυτών των θεσμών η Τοπική Αυτοδιοίκηση; Θα μπορεί η πρακτική άσκηση ή η μαθητεία να εφαρμόζεται και τους καλοκαιρινούς μήνες; Από ποιους θα ασκείται η εποπτεία εφαρμογής της μαθητείας; Ποια κίνητρα μπορούν να δοθούν στους εργοδότες για να προσφέρουν θέσεις μαθητείας;Σχόλιο του χρήστη Νίκος Παπαδιονυσίου | 27 Ιουνίου 2011, 18:54
1.Καλοκαιρινή κανονική απασχόληση, μόνο στον όποιο έχει απομείνει ιδιωτικό τομέα και σε όσες Επιχειρήσεις του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα έχουν πραγματική απασχόληση, όχι στον Δημόσιο, σε 8ωρη βάση, αμειβόμενη στο 75% της ανάλογης θέσης εργασίας, με ασφαλιστικές εισφορές και με το ισχύον δίκαιο. 2.Η απασχόληση μπορεί να είναι σε μια ή δυο επιχειρήσεις. Έχει προηγηθεί εύρεση θέσεων μετά από συνεργασία Σχολών με Υπουργείο και Υπουργείου με Συνδέσμους Επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα. Η κατανομή των θέσεων γίνεται από τις Σχολές. Ανάμειξη στην εύρεση θέσεων από ..διδάσκοντες ή άλλους μοιάζει εξωπραγματική. 3.Με την έναρξη των μαθημάτων, οι εκπαιδευόμενοι υποβάλλουν υποχρεωτικά στις Σχολές έκθεση σχετική με την εργασία τους που βαθμολογείται. 4.Καμιά άλλη ανάμειξη των διδασκόντων στην διάρκεια εργασίας στις Επιχειρήσεις τη στιγμή που δεν θα έχουν τίποτε να προσφέρουν είτε από φυσιολογική άγνοια για τους περισσότερους είτε γιατί θα φανεί ανάμειξη στα ενδοεταιρικά με ότι αυτό συνεπάγεται. Αυτό γιατί παρατηρώ ..πολύ μεγάλο ενδιαφέρον με ανάλογες παρατηρήσεις μάλλον από διδάσκοντες.