ΝΑΙ στην ηλεκτρονική διανομή των συγγραμμάτων. Εφόσον όμως ο συγγραφέας - διδάσκων θα αμείβεται για την εργασία του, το Υπουργείο είναι σωστότερο να παίρνει τα πνευματικά δικαιώματα για λογαριασμό του και στη συνέχεια να τις διανείμει με άδεια creative commons, όπως κάνει για τα σχόλιά μας στις ιστοσελίδες αυτές. Σκόπιμο επίσης είναι η διανομή αυτή να γίνεται σε μορφή αναγνώσιμη από λογισμικό που επίσης διανέμεται ελεύθερα (χωρίς οικονομική επιβάρυνση του χρήστη ή ανοικτό λογισμικό). Η διάχυση της πληροφορίας που θα επιτευχθεί με αυτό τον τρόπο θα είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με το έντυπο, το οποίο δεν μπορεί, προς το παρόν, να δει κανείς που δεν έχει σχέση (πλέον) με φοιτητές και πρέπει να ανατρέχει σε βιβλιοθήκες. Υπάρχουν όμως και άτομα που δεν έχουν, λόγω τόπου διαμονής, πρόσβαση σε βιβλιοθήκες. Και οι κρίσεις των αναγνωστών εκτός φοιτητικού χώρου θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη των συγγραμμάτων.
ΝΑΙ στην ηλεκτρονική διανομή των συγγραμμάτων. Εφόσον όμως ο συγγραφέας - διδάσκων θα αμείβεται για την εργασία του, το Υπουργείο είναι σωστότερο να παίρνει τα πνευματικά δικαιώματα για λογαριασμό του και στη συνέχεια να τις διανείμει με άδεια creative commons, όπως κάνει για τα σχόλιά μας στις ιστοσελίδες αυτές. Σκόπιμο επίσης είναι η διανομή αυτή να γίνεται σε μορφή αναγνώσιμη από λογισμικό που επίσης διανέμεται ελεύθερα (χωρίς οικονομική επιβάρυνση του χρήστη ή ανοικτό λογισμικό). Η διάχυση της πληροφορίας που θα επιτευχθεί με αυτό τον τρόπο θα είναι πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με το έντυπο, το οποίο δεν μπορεί, προς το παρόν, να δει κανείς που δεν έχει σχέση (πλέον) με φοιτητές και πρέπει να ανατρέχει σε βιβλιοθήκες. Υπάρχουν όμως και άτομα που δεν έχουν, λόγω τόπου διαμονής, πρόσβαση σε βιβλιοθήκες. Και οι κρίσεις των αναγνωστών εκτός φοιτητικού χώρου θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη των συγγραμμάτων.