Η αναφορά σε ένα μόνο βιβλίο καταργεί την ουσία της πολυφωνίας στη διδασκαλία και θα οδηγήσει στο παλιό σύστημα, όπου οι διδάσκοντες θα προτείνουν μόνο ένα βιβλίο (συνήθως το δικό τους). Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις ένα βιβλίο αποτελείται από 2 (και σπανιότερα 3) τόμους. Η διευκρίνηση ότι ένα βιβλίο μπορεί να είναι δίτομο είναι εντελώς απαραίτητη για πολλά αντικείμενα. Για παράδειγμα διδάσκω Φυσική και τα δύο καλύτερα βιβλία που έχω υπ΄όψη μου είναι δίτομα, με τον Α' τόμο να έχει κυρίως τη Μηχανική και το 2ο τόμο να έχει Ηλεκτρομαγνητισμό και Οπτική. Τι θα γίνει αν ερμηνευθεί στενά το ένα βιβλίο ως ένας Τόμος; Ποιά βιβλία θα προτείνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις;
Η αναφορά σε ένα μόνο βιβλίο καταργεί την ουσία της πολυφωνίας στη διδασκαλία και θα οδηγήσει στο παλιό σύστημα, όπου οι διδάσκοντες θα προτείνουν μόνο ένα βιβλίο (συνήθως το δικό τους). Επιπλέον, σε πολλές περιπτώσεις ένα βιβλίο αποτελείται από 2 (και σπανιότερα 3) τόμους. Η διευκρίνηση ότι ένα βιβλίο μπορεί να είναι δίτομο είναι εντελώς απαραίτητη για πολλά αντικείμενα. Για παράδειγμα διδάσκω Φυσική και τα δύο καλύτερα βιβλία που έχω υπ΄όψη μου είναι δίτομα, με τον Α' τόμο να έχει κυρίως τη Μηχανική και το 2ο τόμο να έχει Ηλεκτρομαγνητισμό και Οπτική. Τι θα γίνει αν ερμηνευθεί στενά το ένα βιβλίο ως ένας Τόμος; Ποιά βιβλία θα προτείνουμε σε αυτές τις περιπτώσεις;