Επομένως διαγράφοντας έναν κύκλο από την "απολυταρχία του ενός συγγράμματος" στις πολλαπλές επιλογές βάσει ομάδας συγγραμμάτων "με τουλάχιστον 2 επιλογές βιβλίων" -κατά την κρίση των φοιτητών!- επιστρέφουμε πάλι στην "απολυταρχία του ενός συγγράμματος"...
Μια απορία, στη φιλολογία, στη νομική, στην ιατρική, στις ξένες γλώσσες, στην ψυχολογία, τι ακριβώς μπορεί να καλύπτει από την εξαμηνιαία ύλη ένα και μόνο βιβλίο; Αν υπάρχει τέτοιο σύγγραμμα στο εμπόριο, να καταργηθούν τα ΑΕΙ και όλοι να διαβάζουμε και να μορφωνόμαστε από αυτό το ένα βιβλίο...
Τα συγγράμματα είναι επικουρικά των παραδόσεων, "εργαλεία" για τον φοιτητή και τον διδάσκοντα. Ναι, να διανέμονται με φειδώ, μόνο όμως αν υπάρχουν 100 αντίτυπα στις βιβλιοθήκες για τμήματα με 200-300 φοιτητές ανά έτος και να δημιουργηθούν και να κτιστούν βιβλιοθήκες με τέτοιες υποδομές. Όσο για τα e-books, ποιος υποχρεώνει κάθε φοιτητή να έχει δικό του Η/Υ και σύνδεση στο διαδίκτυο; Η' έχουν τα ελληνικά ΤΕΙ και ΑΕΙ την κατάλληλη υποδομή, ώστε στα CIPpools (όσα ΤΕΙ και ΑΕΙ διαθέτουν τέτοια) να υπάρχει 1 υπολογιστής ανά φοιτητή, ώστε να διαβάζουν από την ηλεκτρονική βάση; Η οικονομική κρίση είναι γεγονός, είναι ανάγκη να γίνει γεγονός και η περικοπή της γνώσης και η επιστροφή στις "σημειώσεις-σύγγραμμα" του διδάσκοντα;
Επομένως διαγράφοντας έναν κύκλο από την "απολυταρχία του ενός συγγράμματος" στις πολλαπλές επιλογές βάσει ομάδας συγγραμμάτων "με τουλάχιστον 2 επιλογές βιβλίων" -κατά την κρίση των φοιτητών!- επιστρέφουμε πάλι στην "απολυταρχία του ενός συγγράμματος"... Μια απορία, στη φιλολογία, στη νομική, στην ιατρική, στις ξένες γλώσσες, στην ψυχολογία, τι ακριβώς μπορεί να καλύπτει από την εξαμηνιαία ύλη ένα και μόνο βιβλίο; Αν υπάρχει τέτοιο σύγγραμμα στο εμπόριο, να καταργηθούν τα ΑΕΙ και όλοι να διαβάζουμε και να μορφωνόμαστε από αυτό το ένα βιβλίο... Τα συγγράμματα είναι επικουρικά των παραδόσεων, "εργαλεία" για τον φοιτητή και τον διδάσκοντα. Ναι, να διανέμονται με φειδώ, μόνο όμως αν υπάρχουν 100 αντίτυπα στις βιβλιοθήκες για τμήματα με 200-300 φοιτητές ανά έτος και να δημιουργηθούν και να κτιστούν βιβλιοθήκες με τέτοιες υποδομές. Όσο για τα e-books, ποιος υποχρεώνει κάθε φοιτητή να έχει δικό του Η/Υ και σύνδεση στο διαδίκτυο; Η' έχουν τα ελληνικά ΤΕΙ και ΑΕΙ την κατάλληλη υποδομή, ώστε στα CIPpools (όσα ΤΕΙ και ΑΕΙ διαθέτουν τέτοια) να υπάρχει 1 υπολογιστής ανά φοιτητή, ώστε να διαβάζουν από την ηλεκτρονική βάση; Η οικονομική κρίση είναι γεγονός, είναι ανάγκη να γίνει γεγονός και η περικοπή της γνώσης και η επιστροφή στις "σημειώσεις-σύγγραμμα" του διδάσκοντα;