Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΠιστεύετε ότι το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων μπορεί να καθορίζει μόνο του τα επαγγέλματα και τις ειδικότητες της Τεχνικής – Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ή εκτιμάτε ότι η συνεργασία με τα παραγωγικά Υπουργεία -τα οποία ρυθμίζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα- μπορεί να εξασφαλίσει την αποτελεσματικότερη σύνδεση της εκπαίδευσης με τις τομεακές αναπτυξιακές πολιτικές της χώρας;Σχόλιο του χρήστη ΤΣΙΑΤΣΙΟΣ Αθανάσιος | 28 Ιουνίου 2011, 15:37
Ονομάζομαι Τσιάτσιος Αθανάσιος και είμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός με ειδικότητα ηλεκτρολόγου απόφοιτος ΑΣΕΥΕΜ ΣΕΛΕΤΕ. Εργάζομαι για τρίτη συνεχή χρονιά ως αναπληρωτής πλήρους ωραρίου, στο ΕΠΑΛ Σαλαμίνας, ΕΠΑλ Καρύστου, ΕΠΑΛ Θήβας. Λόγω και της ειδικότητας μου, θα ήθελα να σταθώ στα λόγια Ευρωπαίου Υπουργού ευρωπαϊκής χώρας, αναφερόμενος στο πρόβλημα της Ελλάδος, στο "να πουλήσει η Ελλάδα ρεύμα στην Ευρώπη". Σαν απόφοιτος ΤΕΛ, και καθηγητής ΕΠΑΛ, συνάντησα μεγάλες διαφορές, και παρακαλώ να μη γίνει το ίδιο λάθος και στο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ, διαφορές που δίνουν τυη βαρύτητα σε μαθησιακές δυσκολίες των μαθητών, και όχι σε ώρες ειδικότητας, με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι διδακτικές ώρες στην ύλη των μαθημάτων ειδικότητας. Για να επιτύχω καλύτερο αποτέλεσμα ως προς τους αποφοίτους μαθητές του Τεχνολογικού Λυκείο, θα πρέπει οι μαθητές πρίν αποφοιτήσουν απο την Β΄ τάξη θα πρέπει να έχουν και κάποια εργασιακή εμπειρία (πρακτική άσκηση) η οπόία θα είναι συγκεκριμένης διάρκειας και θα διεξάγεται στις ημέρες των διακοπών του καλοκαιριού ή Πάσχα, με την επίβλεψη πάντα απο το σχολείο αρμόδιου εκπαιδευτικού. Πως μπορεί να πετύχει αυτό και για ποιό λόγο να γίνει. α. Το κάθε σχολείο σε συνεργασία με το αντίστοιχο Δήμο δικαιοδοσίας θα αναζητάνε εργοδότες ή εργοστάσια (π.χ πάρκο ανεμογεννητριών στην Κάρυστο ή Φ/Κ πάρκο στη Θήβα) με σκοπό την εκπαίδευση τους στο αντικείμενο. β. Το ΥΠΔΒΜΘ σε συνεργασία με το υπουργείο Περιβάλλοντος θα δημιουργήσει μια κοινή επιτροπή με σκοπό την αξιοποίηση των μαθητών αλλά και των καθηγητών(εξοιδίκευση εκπαιδευτικού προσωπικού)ώστε μαθητές αλλά κυρίως καθηγητές να είναι ποιό έτοιμοι για να βγόυν οι μαθητές στην αγορά εργασίας. γ. Στην ειδικότητα κυρίως του Ηλεκτρολογικού τομέα να γίνει μια χρηματοδότηση απο το ΕΣΠΑ και να δημιουργηθεί ο κατάλληλος εργαστηριακός χώρος με την τοποθέτηση Φ/Κ πάνελ, ανεμογεννητριών κπλ, ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, και με αντίστοιχα θεωρητκά μαθήματα ειδίκευσης. Να γίνει η τοποθέτηση πάνελ Φ/Κ και ανεμογεννητριών στο χώρο του σχολείου, έτσι ώστε να υπάρχει η εκπαίδευση, αλλά και η παραγωγή ενέργειας απο τα σχολεία. Οταν ενας καθηγητής διαθέτει τον απαραίτητο εργαστηριακό εξοπλισμό, αλλά και την απαραίτητη ειδίκευση όλα μπορούν να πραγματοποιηθούν. Οι παρατηρήσεις μου έγιναν ως πρός την ειδικότητα μου κυρίως, λόγω της ιδιαιτερότητας των ημερών κυρίως. Ευχαριστώ.