Η διανομή δωρεάν βιβλίων στα Πανεπιστήμια είναι ευρωπαΪκή (και ίσως παγκόσμια;;;!!!) πρωτοτυπία της Ελλάδας! απορώ πως την ανακαλύψαμε εμείς και κανένας άλλος!!! τετοιο καταπληχτικό σύστημα και μονο εμείς το γνωρίζουμε. μπράβο μας!
είναι απολύτως σωστο να καταργηθεί η διανομή των δωρεάν συγγραμάτων. μια τεράστια σπατάλη του κράτους για να φτιάχνει προσωπικές βιβλιοθήκες για τους φοιτητές που αρκετές φορές μένουν και ανεκμετάλλευτες γιατι οι φοιτητές καταλήγουν να εργαστουν σε άλλο αντικείμενο.
Φυσικά υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα που το κράτος πρεπει να διορθώσει (η κατάργηση της παρα-σχολικής εκπαίδευσης με αφορολογητο εισόδημα για τους καθηγητές και μεγάλη οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών!) για να στηρίξει την δωρεάν παιδεία! (η δωρεάν παιδεία δεν πάσχει στην τριτοβάθμια αλλά στην δευτεροβάθμια σήμερα! αφού το σχολείο είναι δωρεάν μεν αλλα υποβαθμισμένο δε, στο λύκειο, και αν δεν πας καλό φροντιστήριο ή καλό ιδιαίτερο, δεν πας... πουθενά!) Ελπίζω η κ. Διαμαντοπούλου να κάνει εξίσου τολμηρά βήματα προς εκείνη την κατεύθυνση.
επιστρέφοντας ομως στο θέμα του δωρεάν βοηθήματος είναι πολυ καλό να καταρηγθεί για να αναγκαστούν τα παιδιά να πα΄νε στις βιβλιοθήκες και για να φτιαχτουν οι βιβλιοθήκες καθώς και οι ηλεκτρονικές πηγές (σημερα οι ερευνητές δουλεύουμε κυρίως με τις ηλεκτρονικές πηγές (επιστημονικά περιοδικά, repositories, project reports, etc.)).
θα ενισχυθεί η πολυφωνία στο μάθημα και στη μελέτη. θα αναγκαστούμε οι καθηγητές να χρησιμοποιούμε πληθώρα πηγών.
Η διανομή δωρεάν βιβλίων στα Πανεπιστήμια είναι ευρωπαΪκή (και ίσως παγκόσμια;;;!!!) πρωτοτυπία της Ελλάδας! απορώ πως την ανακαλύψαμε εμείς και κανένας άλλος!!! τετοιο καταπληχτικό σύστημα και μονο εμείς το γνωρίζουμε. μπράβο μας! είναι απολύτως σωστο να καταργηθεί η διανομή των δωρεάν συγγραμάτων. μια τεράστια σπατάλη του κράτους για να φτιάχνει προσωπικές βιβλιοθήκες για τους φοιτητές που αρκετές φορές μένουν και ανεκμετάλλευτες γιατι οι φοιτητές καταλήγουν να εργαστουν σε άλλο αντικείμενο. Φυσικά υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα που το κράτος πρεπει να διορθώσει (η κατάργηση της παρα-σχολικής εκπαίδευσης με αφορολογητο εισόδημα για τους καθηγητές και μεγάλη οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών!) για να στηρίξει την δωρεάν παιδεία! (η δωρεάν παιδεία δεν πάσχει στην τριτοβάθμια αλλά στην δευτεροβάθμια σήμερα! αφού το σχολείο είναι δωρεάν μεν αλλα υποβαθμισμένο δε, στο λύκειο, και αν δεν πας καλό φροντιστήριο ή καλό ιδιαίτερο, δεν πας... πουθενά!) Ελπίζω η κ. Διαμαντοπούλου να κάνει εξίσου τολμηρά βήματα προς εκείνη την κατεύθυνση. επιστρέφοντας ομως στο θέμα του δωρεάν βοηθήματος είναι πολυ καλό να καταρηγθεί για να αναγκαστούν τα παιδιά να πα΄νε στις βιβλιοθήκες και για να φτιαχτουν οι βιβλιοθήκες καθώς και οι ηλεκτρονικές πηγές (σημερα οι ερευνητές δουλεύουμε κυρίως με τις ηλεκτρονικές πηγές (επιστημονικά περιοδικά, repositories, project reports, etc.)). θα ενισχυθεί η πολυφωνία στο μάθημα και στη μελέτη. θα αναγκαστούμε οι καθηγητές να χρησιμοποιούμε πληθώρα πηγών.