Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Σπύρος Παπουτσής | 27 Νοεμβρίου 2009, 01:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη κ.Υπουργέ Υπάρχει μια κατηγορία εκπαιδευτικών,Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης που συστηματικά αποσπώνται σε Πανεπιστημιακά Τμήματα,ως ημέτεροι-πάντα-και στη θέση τους διορίζονται αναπληρωτές και ωρομίσθιοι.Θα σταθώ στην ειδικότητα των Μουσικών,που γνωρίζω καλά,ενώ πιστεύω ότι το ίδιο συμβαίνει και με άλλες ειδικότητες.Δεν συντρέχει κανένας λόγος για μια τέτοια απόσπαση.Απολύτως κανένας.Οι κενές θέσεις μπορούν να καλυφθούν με την πρόσληψη Μουσικών,σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ.407/80,το οποίο καθορίζει αυξημένα προσόντα.Άλλωστε σε Πανεπιστήμιο θα διδάξουν. Η αγορά εργασίας έχει αξιόλογους και μαχόμενους Μουσικούς ,ενώ΄οι Μουσικοί των δύο πρώτων βαθμίδων Εκπ/σης ,κατά κανόνα, έχουν τα χαρακτηριστικά του βολεμένου.Αν ερευνήσετε περιπτώσεις, θα αισθανθείτε τα πιο δυσάρεστα συναισθήματα.Χώρια που είναι μια πληγή ρουσφετιού και μια προκλητική διάκριση.Μια απολύτως χυδαία και δυσφημιστική της χρηστής διοίκησης εύνοια,αφού γίνεται ένας κύκλος σκοπιμότητας και είναι να απορεί κανείς,έστω και με τόσα που αποκαλύψατε,σχετικά με τις αποσπάσεις,πώς τολμούν εκπαιδευτικοί να ζητούν τέτοιες αποσπάσεις και το Υπουργείο επιπλέον,πώς δεν σέβεται τίποτε.Πιστεύω πως η περίπτωση αυτή εντάσσεται στην πρώτη κατηγορία αποκατάστασης της τάξης,καθώς και ότι στο θέμα της επιστροφής των αποσπασμένων, πρέπει να επιδείξετε μεγάλη αποφασιστικότητα.Διαφορετικά θα φανεί, ότι μόνο διαπιστώσεις και επισημάνσεις κάνετε.Και ο λαός είναι κρίμα, συνεχώς, να απογοητεύεται,προσμένοντας να γίνουμε ευνομούμενη χώρα. Με εξαιρετική τιμή Σπύρος Παπουτσής