Η βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου θα πρέπει να αναδειχθεί ως το σημείο αναφοράς των φοιτητών, των ερευνητών και διδασκόντων του Πανεπιστημίου.
Για το σκοπό αυτό οι διδάσκοντες να προτείνουν κάθε εξάμηνο μια σειρά διαφορετικών βιβλίων σχετικά με τα μαθήματα που διδάσκουν (π.χ. 5-6 καθε φορά), σε ικανό αριθμό αντιτύπων ανάλογα με τον αριθμό ενεργών φοιτητών (π.χ. 5 αντιτυπα) για αγορά από την βιλιοθήκη.
Την πρώτη χρονιά εφαρμογής παραγγέλονται για την βιβλιοθήκη και όχι για τους φοιτητές το προτυνόμενο σύγγραμμα σε αριθμούς ικανούς να καλύπψουν τον ενεργό αριθμό των φοιτητών.
Με αυτό τον τρόπο ένας ικανός αριθμός να μπορεί να δανιστεί κάποια βιβλία και οι υπόλοιποι φοιτητές να μπορούν να τα διαβάσουν στη βιβλιοθήκη.
Αυτό το μέτρο, σε αντικατάσταση της αντίστοιχης παραγγελίας ενός συγγράμματος για το αντίστοιχο μάθημα θα μπορούσε να αντικαταστήσει σταδιακά το φαινόμενο του μοναδικού συγγράμματος, ενώ παράλληλα θα δημιουργήσει μια υψηλού επιπέδου βιβλιοθήκη χωρίς επιπλέον κόστος για το Πανεπιστήμιο.
Η βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου θα πρέπει να αναδειχθεί ως το σημείο αναφοράς των φοιτητών, των ερευνητών και διδασκόντων του Πανεπιστημίου. Για το σκοπό αυτό οι διδάσκοντες να προτείνουν κάθε εξάμηνο μια σειρά διαφορετικών βιβλίων σχετικά με τα μαθήματα που διδάσκουν (π.χ. 5-6 καθε φορά), σε ικανό αριθμό αντιτύπων ανάλογα με τον αριθμό ενεργών φοιτητών (π.χ. 5 αντιτυπα) για αγορά από την βιλιοθήκη. Την πρώτη χρονιά εφαρμογής παραγγέλονται για την βιβλιοθήκη και όχι για τους φοιτητές το προτυνόμενο σύγγραμμα σε αριθμούς ικανούς να καλύπψουν τον ενεργό αριθμό των φοιτητών. Με αυτό τον τρόπο ένας ικανός αριθμός να μπορεί να δανιστεί κάποια βιβλία και οι υπόλοιποι φοιτητές να μπορούν να τα διαβάσουν στη βιβλιοθήκη. Αυτό το μέτρο, σε αντικατάσταση της αντίστοιχης παραγγελίας ενός συγγράμματος για το αντίστοιχο μάθημα θα μπορούσε να αντικαταστήσει σταδιακά το φαινόμενο του μοναδικού συγγράμματος, ενώ παράλληλα θα δημιουργήσει μια υψηλού επιπέδου βιβλιοθήκη χωρίς επιπλέον κόστος για το Πανεπιστήμιο.