Η λειτουργία του Ευδόξου πρέπει όντως να αναθεωρηθεί, γιατί είναι ασαφής και το εργαλείο αρκετά δύσχρηστο. Αν και η εταιρία μας έχει εκδόσει σύγγραμμα που προτείνεται μέσω Ευδόξου, θα υποστηρίξω ότι αντί των συγγραμμάτων, με όποια μορφή κι αν δίδονται, είναι προτιμότερο να αγοράζονται αντίτυπα για τις πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες και να ψηφιοποιούνται αρκετά ώστε να υπάρχει διαδικτυακή πρόσβαση μέσω του ιστοτόπου της εκάστοτε πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης (ή, καλύτερα, μέσω μιας κεντρικής πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης). Επίσης σημαντικό θα ήταν να είχαν οι φοιτητές πρόσβαση σε μεγάλες ηλεκτρονικές συλλογές επιστημονικών περιοδικών, όπως το JSTOR. Εξάλλου ήδη αρκετά ξενόγλωσσα κυρίως βιβλία είναι προσβάσιμα διαδικτυακά, έστω και αποσπασματικά. Έίναι απαραίτητο να φύγουμε από τη λογική του εγχειριδίου ως "διδακτέας ύλης" και βάσης για να περάσει κανείς τις εξετάσεις. Ωστόσο,κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε πρόσθετη έγνοια στους καθηγητές, γιατί φυσικά οι φοιτητές χρειάζονται καθοδήγηση για να μάθουν να χειρίζονται καλά τον κυκεώνα της ηλεκτρονικής πληροφόρησης και της ηλεκτρονικής βιβλιογραφίας.
Η λειτουργία του Ευδόξου πρέπει όντως να αναθεωρηθεί, γιατί είναι ασαφής και το εργαλείο αρκετά δύσχρηστο. Αν και η εταιρία μας έχει εκδόσει σύγγραμμα που προτείνεται μέσω Ευδόξου, θα υποστηρίξω ότι αντί των συγγραμμάτων, με όποια μορφή κι αν δίδονται, είναι προτιμότερο να αγοράζονται αντίτυπα για τις πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες και να ψηφιοποιούνται αρκετά ώστε να υπάρχει διαδικτυακή πρόσβαση μέσω του ιστοτόπου της εκάστοτε πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης (ή, καλύτερα, μέσω μιας κεντρικής πανεπιστημιακής βιβλιοθήκης). Επίσης σημαντικό θα ήταν να είχαν οι φοιτητές πρόσβαση σε μεγάλες ηλεκτρονικές συλλογές επιστημονικών περιοδικών, όπως το JSTOR. Εξάλλου ήδη αρκετά ξενόγλωσσα κυρίως βιβλία είναι προσβάσιμα διαδικτυακά, έστω και αποσπασματικά. Έίναι απαραίτητο να φύγουμε από τη λογική του εγχειριδίου ως "διδακτέας ύλης" και βάσης για να περάσει κανείς τις εξετάσεις. Ωστόσο,κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε πρόσθετη έγνοια στους καθηγητές, γιατί φυσικά οι φοιτητές χρειάζονται καθοδήγηση για να μάθουν να χειρίζονται καλά τον κυκεώνα της ηλεκτρονικής πληροφόρησης και της ηλεκτρονικής βιβλιογραφίας.