Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΠοια είναι η άποψή σας για τη δομή του Τεχνολογικού Λυκείου, και για τις δυνατότητες που προσφέρει για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;Σχόλιο του χρήστη Αλέκός | 28 Ιουνίου 2011, 23:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σ' ένα παγκόσμιο τοπίο το οποίο μεταβάλλεται με ανεξέλεγκτη ταχύτητα, και όπου φαίνεται να διακυβεύεται πλέον το μέλλον της επιβίωσης του είδους, το άτομο καλείται να διαχειριστεί όχι μόνο το ιδιωτικό του χωρόχρονο, αλλά και τη σχεδόν καθημερινή αλλαγή αυτού του χωροχρόνου. Παλαιά προβλήματα με νέα επένδυση - νέα προβλήματα δικτυακής δόμησης με τρομώδη βαρύτητα αφενός ως προς την πρόοδο της τεχνογνωσίας και της επιστήμης, με συνεχείς και αλλεπάλληλους θρυμματισμούς ως προς το ορθόν (στα ανθρώπινα;) αφετέρου στα αλληλεξαρτώμενα δίκτυα που οικοδομούν και αποδομούν τα σύγχρονα δεδομένα και την αλληλοδιαπλοκή τους. Η περιβαλλοντική ρύπανση και, η όξινη βροχή, η υπερθέρμανση του πλανήτη με το φαινόμενο του θερμοκηπίου, η κλωνοποίηση ,η ανάδειξη της υγείας σε ύψιστο ατομικό και κοινωνικό αγαθό, -αγαθό το οποίο μπορεί να λειτουργήσει ενωτικά στις ιδεολογικές και θεσμικές διαφορές συγκεκριμένων συλλογικών φορέων. - είναι δέσμες προβλημάτων – επιδημίες του πολιτισμού μας, οι οποίες πρέπει να αντιμετωπιστούν με τέτοιες μεθόδους , ώστε η πρόοδος του ανθρώπου να πρωτεύει απ' αυτήν της ενδελεχούς άμετρης προόδου, μιας γνώσης με λειτουργίες εξουσιαστικές και διαρθρώσεις φιλικές με την εξουσία και την αγορά . Αλήθεια πως μπορεί να γίνει αυτό χωρίς η εκπαίδευση να στοχεύσει στον περιβαλλοντικό αλφαβητισμό και τη σταδιακή διαμόρφωση μιας νέας κουλτούρας «περιβαλλοντικής - οικολογικής» (στη δόμηση ενός μίνιμουμ γνώσεων και τη σταδιακή καλλιέργεια ικανοτήτων, αξιών, στάσεων και συμπεριφορών που υποστηρίζουν μια ορθολογική -συνετή διαχείριση των φυσικών πόρων και λειτουργούν υπέρ μιας αει-φόρου κοινωνίας) καθώς και μιας αντίληψης για την υγεία που προάγει την ατομική , οικογενειακή , κοινοτική ευθύνη και που ενθαρρύνει ένα υγιή τρόπο ζωής αναπτύσσοντας ένα ρεαλιστικό και ελκυστικό σύστημα υγιεινών επιλογών για τα μέλη μιας κοινωνίας Κι όμως το νέο Τεχνολογικό Λύκειο που θα εκπαιδεύσει συν της άλλης και πολίτες (Σύνταγμα ) θα περιλαμβάνει ελάχιστες ώρες Φυσικής και Χημείας καθώς και καθόλου ώρες Γενικής Βιολογίας Προφανώς κατά το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ο Έλληνας μαθητής του Τεχνολογικού Λυκείου δεν θα γίνει πολίτης .