• Σχόλιο του χρήστη 'χρυση' | 27 Νοεμβρίου 2009, 01:37

    Κα Υπουργέ, Εύχομαι και ελπίζω να θέλετε να λύσετε, πραγματικά, τα σοβαρά θέματα της παιδείας γιατί αν θέλετε μπορείτε! Α1. Σύστημα πρόσληψης εκπαιδευτικών Για την πρόσληψη εκπαιδευτικών μονίμων και αναπληρωτών ισχύουν μέχρι σήμερα δύο πίνακες. Οι ίδιοι εκπαιδευτικοί στους δύο πίνακες αυτούς κατατάσσονται με διαφορετικά κριτήρια!!! Απίστευτο! Πίνακας διοριστέων: σ΄αυτόν μοριοδοτούνται οι εκπαιδευτικοί για τη γραπτή τους απόδοση στον ΑΣΕΠ, για το βαθμό πτυχίου τους, για τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές τους σπουδές. Εδώ το υπουργείο παιδείας ψάχνει τον "άριστο" και στη γραπτή δοκιμασία του ΑΣΕΠ και στη θεωρητική υποδομή του (προσμετρώντας όλες του τις σπουδές). Πίνακας αναπληρωτών: σ΄αυτόν τον πίνακα μοριοδοτείται ο εκπαιδευτικός μόνον για τη γραπτή του επίδοση στον ΑΣΕΠ και την πραγματική του προϋπηρεσία. Βαθμοί πτυχίων, μεταπτυχιακά και διδακτορικά αγνοούνται, πετώνται στο καλάθι των αχρήστων!!! Ο οικογενειακός οικονομικός προϋπολογισμός που εκτινάσσεται στα ύψη με τις περαιτέρω σπουδές, ο κόπος για εξειδίκευση -αυτών που κατέχουν τους μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους-με πιο εμπλουτισμένη γνώση στο αντικείμενό τους δεν είναι αποδεκτά από το υπουργείο που ασχολείται κύρια με την εξειδικευμένη γνώση, τη μόρφωση και την παιδεία! Και το πιο τραγελαφικό! Οι εκπαιδευτικοί αυτοί που διορίζονται αργότερα λόγω προϋπηρεσίας, μετά τη δοκιμαστική τους περίοδο παίρνουν και μια εκπαιδευτική άδεια μετά αποδοχών για να κάνουν τις μεταπτυχιακές ή και διδακτορικές τους σπουδές!!! Ένας πρέπει να είναι ο πίνακας, Κα Υπουργέ, στον οποίο οι εκπαιδευτικοί να μοριοδοτούνται και να κατατάσσονται με όλα τους τα προσόντα.