Η αποψη μου ειναι συνοπτικη για συγγραμματα και σημειωσεις.
1.Τα συγγραμματα καταξιωνονται στο ελευθερο εμποριο και απο τις
πωλησεις του βιβλιου φαινεται αν το βιβλιο ειναι καλο ή οχι.
Συνεπως πρεπει να σταματησει η Δωρεαν Διανομη του συγγραμματος. Αλλωστε ειναι χουντικο μετρο για να εξευμενησει τους τοτε
αντιδρωντες φοιτητες.
2. Ο Διδασκων πρεπει να δίνει στο μαθημα ή στο διαδικτυο σημειωσεις
και βιβλιογραφια για το μαθημα που διδασκει.
3. Πρεπει να οργανωθουν καταλληλα οι εκτυπωτικες μεναδες των ΑΕΙ
για να διευκολυνουν τους διδασκοντες και φοιτητες.
Θεωρω οτι τιποτα περισσοτερο ή λιγοτερο δεν χρειαζεται.
Οι φοιτητες πρεπει να μαθουν να διαβαζουν υπευθυνα κειμενα και να μην περιοριζονται στο να διαβαζουν σημειωσεις απο την διδασκαλια του μαθηματος δηλ. ανεξελεκτα κειμενα.
Συμπληρωματικα το μαθημα, με αιτουμενες ασκησεις θα αναγκαζει το
φοιτητη να τρεχει στη βιβλιογραφια και αυτο ουσιαστικα βοηθαει.
Η αποψη μου ειναι συνοπτικη για συγγραμματα και σημειωσεις. 1.Τα συγγραμματα καταξιωνονται στο ελευθερο εμποριο και απο τις πωλησεις του βιβλιου φαινεται αν το βιβλιο ειναι καλο ή οχι. Συνεπως πρεπει να σταματησει η Δωρεαν Διανομη του συγγραμματος. Αλλωστε ειναι χουντικο μετρο για να εξευμενησει τους τοτε αντιδρωντες φοιτητες. 2. Ο Διδασκων πρεπει να δίνει στο μαθημα ή στο διαδικτυο σημειωσεις και βιβλιογραφια για το μαθημα που διδασκει. 3. Πρεπει να οργανωθουν καταλληλα οι εκτυπωτικες μεναδες των ΑΕΙ για να διευκολυνουν τους διδασκοντες και φοιτητες. Θεωρω οτι τιποτα περισσοτερο ή λιγοτερο δεν χρειαζεται. Οι φοιτητες πρεπει να μαθουν να διαβαζουν υπευθυνα κειμενα και να μην περιοριζονται στο να διαβαζουν σημειωσεις απο την διδασκαλια του μαθηματος δηλ. ανεξελεκτα κειμενα. Συμπληρωματικα το μαθημα, με αιτουμενες ασκησεις θα αναγκαζει το φοιτητη να τρεχει στη βιβλιογραφια και αυτο ουσιαστικα βοηθαει.