Η παροχή δωρεάν συγγράμματος σε κάθε μάθημα είναι θεμελιώδης. Η δωρεάν Παιδεία είναι προς όφελος όλων μας. Τα οικονομικά μεγέθη πρέπει να αποτιμούνται σε βάθος χρόνου.
Θα ήθελα να προτείνω στο Άρθρο 1.1. αντί "Ο κατάλογος περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα (1) προτεινόμενο διδακτικό σύγγραμμα ανά..." να αντικατασταθεί με "Ο κατάλογος περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο (2) προτεινόμενα διδακτικά συγγράμματα ανά..." εκτός αν αιτιολογημένα δεν υπάρχει διαθέσιμο 2ο βιβλίο. Οι λόγοι για μια τέτοια αλλαγή είναι προφανείς..
Το σύγγραμμα είναι η βάση πάνω στην οποία χτίζεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Το περιεχόμενο του δεν εξαντλεί τις παρεχόμενες γνώσεις αλλά κωδικοποιεί τα γνωστικά πεδία και βάζει όρια απαραίτητα στη μαθησιακή διαδικασία.
Το μάθημα στο Πανεπιστήμιο είναι δυναμική διαδικασία που δεν εξαντλείται στις σελίδες του βιβλίου όμως ο φοιτητής το χρειάζεται ως πυξίδα.
Φυσικά και υπάρχει το διαδίκτιο και γίνεται εκτεταμένη χρήση του όμως το εγγενές χάος του είναι πολύ εύκολο να ξεστρατίσει το φοιτητή.
Επίκουρος Καθηγητής Βιολογίας-Βιολογίας Συμπεριφοράς
Η παροχή δωρεάν συγγράμματος σε κάθε μάθημα είναι θεμελιώδης. Η δωρεάν Παιδεία είναι προς όφελος όλων μας. Τα οικονομικά μεγέθη πρέπει να αποτιμούνται σε βάθος χρόνου. Θα ήθελα να προτείνω στο Άρθρο 1.1. αντί "Ο κατάλογος περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα (1) προτεινόμενο διδακτικό σύγγραμμα ανά..." να αντικατασταθεί με "Ο κατάλογος περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο (2) προτεινόμενα διδακτικά συγγράμματα ανά..." εκτός αν αιτιολογημένα δεν υπάρχει διαθέσιμο 2ο βιβλίο. Οι λόγοι για μια τέτοια αλλαγή είναι προφανείς.. Το σύγγραμμα είναι η βάση πάνω στην οποία χτίζεται η εκπαιδευτική διαδικασία. Το περιεχόμενο του δεν εξαντλεί τις παρεχόμενες γνώσεις αλλά κωδικοποιεί τα γνωστικά πεδία και βάζει όρια απαραίτητα στη μαθησιακή διαδικασία. Το μάθημα στο Πανεπιστήμιο είναι δυναμική διαδικασία που δεν εξαντλείται στις σελίδες του βιβλίου όμως ο φοιτητής το χρειάζεται ως πυξίδα. Φυσικά και υπάρχει το διαδίκτιο και γίνεται εκτεταμένη χρήση του όμως το εγγενές χάος του είναι πολύ εύκολο να ξεστρατίσει το φοιτητή. Επίκουρος Καθηγητής Βιολογίας-Βιολογίας Συμπεριφοράς