• Σχόλιο του χρήστη 'χρυση' | 27 Νοεμβρίου 2009, 02:04

    Α2.Μεταθέσεις και Αποσπάσεις Το πρόβλημα των σοβαρών πλεονασμάτων σε εκπαιδευτικό προσωπικό σε διάφορους νομούς-περιοχές δεν είναι μόνον αποτέλεσμα των μεταθέσεων και αποσπάσεων, αλλά και αποτέλεσμα των διορισμών στις περιοχές αυτές. Παρατηρείται δηλαδή-τώρα και αρκετά χρόνια- το φαινόμενο: ενώ το υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό και οι μετατεθέντες καλύπτουν τις πραγματικές διδακτικές ανάγκες και πολλές φορές πλεονάζουν σε αρκετές ειδικότητες, να διορίζονται ταυτόχρονα σε αυτές τις ίδιες περιοχές, νέοιεκπαιδευτικοί των ίδιων ειδικοτήτων! Ενώ αντίθετα στους ίδιους νομούς-περιοχές να φτάνομε στο τέλος Νοεμβρίου και ολόκληρα τμήματα να τελειώνουν το σχολικό τους πρόγραμμα νωρίτερα γιατί δεν έχουν καθηγητές κάποιων άλλων ειδικοτήτων, επειδή δεν υπάρχουν;;!! Άραγε αυτές οι δ/νσεις β/θμιας αδυνατούν να καταγράψουν τα πραγματικά κενά; Άραγε πραγματικά δε βρίσκουν καθηγητές κάποιων ειδικοτήτων; Και πώς γίνεται καθηγητές μιας ειδικότητας να προσλαμβάνονται ως ωρομίσθιοι στην πρόσθετη διδακτική στήριξη μετά τις 14.00 το μεσημέρι-χωρίς να απασχολούνται κάπου αλλού-αλλά ταυτόχρονα της ίδιας ειδικότητας καθηγητές να αναζητούνται για το πρωϊνό κανονικό ωράριο και να μην ανευρίσκονται; Τι άραγε εξυπηρετεί όλο αυτό το παιγνίδι; Πρέπει να πιστέψομε ότι δεν υπάρχει πληθώρα καθηγητών ΟΛΩΝ των ειδικοτήτων, οι οποίοι περιμένουν χρόνια σε λίστες για να προσληφθούν ως αναπληρωτές ή ως ωρομίσθιοι έστω και για ελάχιστες ώρες; Ποιοι διαχειρίζονται ποιους και τέλος πάντων ποιοι και από πού αντλούν το δικαίωμα να διαχειρίζονται με αυτόν τον τρόπο, το δικαίωμα των μαθητών για μάθηση και ειδικά για εξειδίκευση σε κλάδους και τομείς των ΕΠΑΛ για παράδειγμα;