Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Σ.Ν. | 25 Νοεμβρίου 2009, 16:34
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
(1) ΟΧΙ 3ΕΤΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ Είναι κατάφορη αδικία κάποιος νεοδιόριστος να μπορεί τοποθετηθεί σε περιοχή που κάποιος αρχαιότερος δεν έχει τη δυνατότητα να διεκδικήσει λόγω του ότι διανύει αυτόν τον ιδιότυπο 3ετή αποκλεισμό. Επίσης είναι προφανές ότι κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε δραματική μείωση των περιοχών που δηλώνονται στην αίτηση μετάθεσης, άρα σε μείωση της ευελιξίας του υπουργείου κατά τη διαδικασία κάλυψης των εμφανιζόμενων κενών. (2) ΠΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Πληροφοριακό σύστημα στο Διαδίκτυο με ελεύθερη πρόσβαση για όλους, που να δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να δει σε ποια θέση βρίσκεται ο ίδιος συγκριτικά με τους υπόλοιπους της ίδιας ειδικότητας ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορεί να εκτιμήσει τις πιθανότητες επιτυχίας του, να εξορθολογήσει τις επιλογές του και να κάνει -επιτέλους- κάποιο στοιχειώδη οικογενειακό προγραμματισμό. Ένας (και μόνος) καταρτισμένος Πληροφορικός μπορεί να στήσει την υποδομή για ένα τέτοιο σύστημα μέσα σε μια εβδομάδα. Είναι απλά θέμα πολιτικής βούλησης και ειλικρινούς διάθεσης για απόλυτη διαφάνεια. (3) ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗΣ Ή αλλιώς "το τερπνόν μετά του ωφελίμου". Παράδειγμα: Εκπαιδευτικός από τη Σπάρτη υπηρετεί με οργανική στη Βέροια και επιθυμεί να επιστρέψει σε περιοχή κοντά στον τόπο καταγωγής του. Σύμφωνα με τα επισήμως καταγεγραμμένα στοιχεία από τις κατά τόπους Β/θμιες Δ/νσεις, στην Ημαθία υπάρχουν 25 υπεράριθμοι στην ειδικότητά του (εξαιρουμένων των εκεί αποσπασμένων), ενώ στη Λακωνία 10 (γι αυτό και δεν δίνονται οργανικά κενά για μετάθεση). Γιατί αυτός ο εκπαιδευτικός να μην μπορεί να μετατεθεί στην περιοχή στην οποία είναι ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ; Με αυτόν τον τρόπο θα επιτευχτεί –εκτός του προφανούς οφέλους για τους εκπαιδευτικούς- εξισορρόπηση του ανθρώπινου δυναμικού πανελλαδικά. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορεί να υλοποιηθεί ένα τέτοιο σύστημα. Αυτονόητο είναι πως θα πρέπει να ληφθούν αποκλειστικά υπόψη τα μόρια μετάθεσης που έχει ο κάθε ενδιαφερόμενος.