Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη XRYSA | 27 Νοεμβρίου 2009, 02:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα μπω κατευθείαν στο θέμα γιατί δεν υπάρχει λόγος να μακρηγορώ.Έχω πτυχίο τεχνολογικής εκπαίδευσης με βαθμό κοντά στο άριστα,έχω προϋπηρεσία 2,2χρόνια διδακτικού έτους,αυτή τη στιγμή έχω εισαχθεί στην ασπαιτε όπου και παρακολουθώ τα μαθήματα,το 2001 είχα δώσει ασεπ όπου γνωστικό αντικειμενο ειχα 80 και παιδαγωγικά 55(με βάση το 60 μετά άλλαξε και πήγε στο 55)έκτοτε οι εξετάσεις του ασεπ δεν είχαν την ειδικότητα μου!!Αναρωτιέμαι λοιπόν γιατί δεν θα είμαι και η μόνη με πτυχίο κοντά στο άριστα δεν εχω επάρκεια του γνωστικού μου αντικειμένου?με πτυχίο ασπαιτε δεν εχω παιδαγωγική επάρκεια?η προϋπηρεσία μου που ξόδεψα χρόνο και χρήμα δεν αρκεί?δηλαδή τι πρέπει να αποδείξω με τον ασεπ?οτι δεν είμαι ελέφαντας??έλεος!!!