ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΗΘΙΖΟΥΜΕ.ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΓΝΩΣΗ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΕ ΚΑΨΙΜΟ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΣΟΚ ΟΤΑΝ Ο 8,5 ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΣΚΗΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΕΞΗΓΗΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΩΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΟΒΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΕΝΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΙΣΕΙ. ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΑΝ ΕΣΚΙΖΑ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΠΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΟΤΑΝ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ. ΚΑΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΓΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΟΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ.ΜΑΜΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΗΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΙΣΗ.
ΤΩΡΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΜΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΥΝΉΘΩΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Η΄ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΏΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΕΤΣΙ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΗΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΩΣ ΠΑΡΕΡΓΟ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ. ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΣΑΜΕ ΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΗΘΙΖΟΥΜΕ.ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΓΝΩΣΗ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΕ ΚΑΨΙΜΟ ΒΙΒΛΙΩΝ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑ ΣΟΚ ΟΤΑΝ Ο 8,5 ΧΡΟΝΩΝ ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΣΚΗΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΦΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΕΞΗΓΗΣΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΩΣ ΑΝ ΗΤΑΝ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΟΒΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΕΝΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟ ΠΑΙΔΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΙΣΕΙ. ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΑΝ ΕΣΚΙΖΑ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΠΟ ΕΦΤΙΑΞΕ ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΟΤΑΝ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ. ΚΑΙ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗ ΓΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΝ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΟΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΒΙΒΛΙΟ.ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ.ΜΑΜΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΗΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΙΣΗ. ΤΩΡΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΜΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΥΝΉΘΩΣ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Η΄ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΏΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΕΤΣΙ ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΗΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΗΜΙΜΑΘΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΩΣ ΠΑΡΕΡΓΟ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ. ΘΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΟΥΣΑΜΕ ΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.