Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΕκτός από τις τακτικές επιμορφώσεις, με ποιούς άλλους τρόπους θα μπορούσαν οι εκπαιδευτικοί των διαφόρων ειδικοτήτων, να διατηρούν την επαφή τους με τις εξελίξεις στον επαγγελματικό τους τομέα;Σχόλιο του χρήστη Μαρία Μαυρομμάτη | 29 Ιουνίου 2011, 23:51
Πραγματικά δε καταλαβαίνω, πως γίνεται να διδάσκεις σε μία οποιαδήποτε ειδικότητα χωρίς να έχεις καμία επαγγελματική εμπειρία? Στη δική μου ειδικότητα μου φαίνεται αδιανόητο(συντήρηση έργων τέχνης), ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 3 χρόνια επαγγελματική εμπειρία για να μπορεί να σταθεί στη τάξη. Π.χ στην ειδικότητα μου χρειάζεται να έχεις 3 χρόνια επαγγελματική εμπειρία για να πάρεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, πως γίνεται λοιπόν χωρίς να έχεις καν την άδεια ασκήσεως να μπορείς να διδάξεις? Για τους ήδη πια εκπαιδευτικούς, εννοείται ότι η επιμόρφωση δεν πρέπει να σταματάει ποτέ και εννοείται ότι πάλι γίνεται μόνο από το μεράκι και την όρεξη κάποιων συναδέλφων. Είναι λυπηρό ότι πολλές φορές δε μπορούμε να παρακολουθήσουμε συνέδρια κλαδικά, δεν μας δίνεται άδεια! Γίνονται σημαντικά συνέδρια αλλά εμείς απουσιάζουμε. Δεν μας δίνεται η δυνατότητα για μεταπτυχιακό. Ίσως σε κάποιες ειδικότητες (σίγουρα για τη δική μου) θα μπορούσε να εφαρμοστεί και πραγματική επαγγελματική καλοκαιρινή εμπειρία, χωρίς επιπλέον αμοιβή, π.χ. σαν συντηρήτρια αρχαιοτήτων θα μπορούσα ένα διάστημα να εργαστώ σε κάποιο μουσείο της περιοχής μου, χωρίς να προκαλέσω αναστάτωση και χωρίς να καλύψω θέσεις εργασίας . Το κενό στη συντήρηση έργων τέχνης είναι τόσο μεγάλο που δε νομίζω ότι θα πιάσουμε τη θέση κάποιου άλλου αν δουλέψουμε για ένα μήνα. Μπορούν να δοθούν και κίνητρα του τύπου ένας μήνας αποδεδειγμένης εργασίας στο αντικείμενο της διδασκαλίας του εκπαιδευτικού να του προσφέρει μία μείωση ωραρίου π.χ.2ωρών την εβδομάδα.