Κύριοι,
Είμαι φοιτητής του ΕΜΠ. Παρ' ότι είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι η συζήτηση αυτή γίνεται επί ειλημμένων αποφάσεων, θα ήθελα να θέσω υπ' όψιν σας το εξής:
Πριν την εφαρμογή της λίστας συγγραμμάτων, ορισμένα μαθήματα δεν είχαν καν βιβλίο, αλλά απλώς μας δίνονταν τυπωμένες οι σημειώσεις του καθηγητή, ως βοήθημα. Η δυνατότητα αυτή καταργήθηκε με το νέο νόμο, πράγμα που είχε ως αποτέλεσμα οι καθηγητές να αναγκαστούν να εκδώσουν τις σημειώσεις αυτές, ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΣ το κόστος τους για το ελληνικό δημόσιο.
Με σκοπό την εύρεση λειτουργικής λύσης, προτείνω τα εξής, τα οποία εκτιμώ ότι θα μειώσουν συνάμα το σημερινό κόστος:
1. Κατάργηση της υποχρεωτικής διανομής ενός ή δύο συγγράμματος/συγγραμμάτων για κάθε μάθημα.
2. Εγκατάλειψη της ερμηνείας του νόμου περί της επιλογής ενός μόνο συγγράμματος από το φοιτητή σαν δικαίωμα επιλογής ενός μόνο τόμου. Την ερμηνεία αυτή ο πιο καλοπροαίρετος άνθρωπος θα τη χαρακτήριζε τουλάχιστον αφελή. Είναι καταφανές ότι ένα σύγγραμμα δεν μπορεί να αποτελείται πάντα από έναν μόνο τόμο, ειδικά σε σχολές όπως η Νομική και η Ιατρική.
3. Επαναφορά των κονδυλίων για την εκτύπωση των σημειώσεων των καθηγητών (στην περίπτωση που δεν διανέμεται σύγγραμμα για κάποιο μάθημα).
4. Θέσπιση τεχνικών προδιαγραφών (πχ μέγεθος γραμματοσειράς) που θα θέτει εκτός λίστας βιβλία των οποίων οι συγγραφείς αυξάνουν το κόστος προς ίδια οφέλη.
Ευχαριστώ.
Κύριοι, Είμαι φοιτητής του ΕΜΠ. Παρ' ότι είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι η συζήτηση αυτή γίνεται επί ειλημμένων αποφάσεων, θα ήθελα να θέσω υπ' όψιν σας το εξής: Πριν την εφαρμογή της λίστας συγγραμμάτων, ορισμένα μαθήματα δεν είχαν καν βιβλίο, αλλά απλώς μας δίνονταν τυπωμένες οι σημειώσεις του καθηγητή, ως βοήθημα. Η δυνατότητα αυτή καταργήθηκε με το νέο νόμο, πράγμα που είχε ως αποτέλεσμα οι καθηγητές να αναγκαστούν να εκδώσουν τις σημειώσεις αυτές, ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΣ το κόστος τους για το ελληνικό δημόσιο. Με σκοπό την εύρεση λειτουργικής λύσης, προτείνω τα εξής, τα οποία εκτιμώ ότι θα μειώσουν συνάμα το σημερινό κόστος: 1. Κατάργηση της υποχρεωτικής διανομής ενός ή δύο συγγράμματος/συγγραμμάτων για κάθε μάθημα. 2. Εγκατάλειψη της ερμηνείας του νόμου περί της επιλογής ενός μόνο συγγράμματος από το φοιτητή σαν δικαίωμα επιλογής ενός μόνο τόμου. Την ερμηνεία αυτή ο πιο καλοπροαίρετος άνθρωπος θα τη χαρακτήριζε τουλάχιστον αφελή. Είναι καταφανές ότι ένα σύγγραμμα δεν μπορεί να αποτελείται πάντα από έναν μόνο τόμο, ειδικά σε σχολές όπως η Νομική και η Ιατρική. 3. Επαναφορά των κονδυλίων για την εκτύπωση των σημειώσεων των καθηγητών (στην περίπτωση που δεν διανέμεται σύγγραμμα για κάποιο μάθημα). 4. Θέσπιση τεχνικών προδιαγραφών (πχ μέγεθος γραμματοσειράς) που θα θέτει εκτός λίστας βιβλία των οποίων οι συγγραφείς αυξάνουν το κόστος προς ίδια οφέλη. Ευχαριστώ.