Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Εμμανουήλ Παπαδάκης | 27 Νοεμβρίου 2009, 02:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το 2002 έδωσα για 1η φορά στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ με τα ακόλουθα αποτελέσματα. ΘΕΜ1: 55,30% ΘΕΜ2: 57,70% MO:56,60% κόπηκα στον ΜΟ για 3,40% και κρίθηκα ακατάλληλος να διδάξω. Το 2005 έδωσα για 2η φορά στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ με τα ακόλουθα αποτελέσματα. ΘΕΜ1: 51,60% ΘΕΜ2: 78% MO:65,08% κόπηκα στην ΘΕΜ1 για 3,30% και κρίθηκα ακατάλληλος να διδάξω. Το 2009 έδωσα για 3η φορά στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ με τα ακόλουθα αποτελέσματα. ΘΕΜ1: 76,67% ΘΕΜ2: 54,56% MO:65,62% Εάν δεν είχαν μειωθεί οι βάσεις κατά 5% θα κρινόμουν ακατάλληλος για να διδάξω στην ΘΕΜ2 για 0,44%. Τα συμπεράσματα δικά σας. 1.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χαθεί η προϋπηρεσία που έχουν γράψει οι συνάδελφοι γιατί αυτή αποκτήθηκε με πολύ κόπο και πολλές θυσίες. 2. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα μπορεί να αξιολογηθεί με αξιοκρατικές διαδικασίες η διδακτική επάρκεια. Σας ευχαριστώ.