• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξανδρος' | 27 Νοεμβρίου 2009, 02:24

    Θεωρώ ότι η Κυβέρνηση ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει ή απλά δεν ενδιαφέρεται καθόλου για αξιοκρατία...Είναι απλό ότι οι διορισμοί μέσω πινάκων έγινε για να διατηρηθεί η λογική της επετηρίδας(-της δίκαιης αναμονής που θα μοιραζόταν σε όλους ομοιόμορφα-αναπόφεκτη λόγω διαρθρωτικών και άλλων εγγενών προβλημάτων του συστήματος-), στους διορισμούς αυτούς..Ετσι η χρονολογία κτήσης και ο βαθμός πτυχίου είναι τα δύο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια για την αρχική κατάταξη στους πίνακες... Εν συνεχεία ο διορισμός θα στηρίζονταν σε μόρια που θα αποκτούνται κατά την διδακτική πορεία..ΟΜΩΣ, τα προβλήματα πολλά, καθώς οι τίμιοι ωρομίσθιοι ανταμείβονταν με 3,5 μορια το χρόνο, την στιγμή που κάποια παράθυρα χάριζαν μέχρι και 20(!!!!) μόρια την χρονιά σε κάποιους πιο 'ψαγμένους'... Οι προσλήψεις πρέπει να γίνονται ΜΟΝΟ με βάση την προτεραιότητα των πινάκων..Η αξιοκρατία προφανώς έχει τώρα θιχτεί!..Είναι πολύ ύποπτο, όμως, να προσπαθούμε να αναστηλώσουμε τη χαμένη δικαιοσύνη μέσα από κάτι άσχετο όπως ο διαγωνισμός του Ασέπ, που αφορά το υπόλοιπο ποσοστό διορισμών, και όχι καταπολεμώντας το πρόβλημα στη δικιά του ρίζα!..Ειναι προφανές λοιπόν, αλλά και πλέον απλό, η καθιέρωση ΟΛΩΝ των προσλήψεων(ωρομισθ.αναπλ.-πρόσθετη διδακτ.-ενισχυτ.-κτλ.) βάσει των ΠΙΝΑΚΩΝ..Αυτή η προτεραιότητα καταπατήθηκε αυτή πρέπει να αποκατασταθεί!!..Αν παρόλα αυτά, κάποιες σχολές, όπως π.χ. η Σιβιτανίδειος, θέτει δικά της κριτήρια, απλά τα μόρια που αποκτήθηκαν εκτός πίνακα, δεν έχουν καμία θέση εν συνεχεία στους πίνακες αυτούς...Επομένως, *οι προσλήψεις θα πρέπει να γίνονται μέσω πινάκων πραγματικής προϋπηρεσίας *τα μόρια που εγγράφονται στον πίνακα, είναι ΜΟΝΟ αυτά που αποκτήθηκαν τηρουμένης της προτεραιότητας η οποία θα εξασφαλίζεται υπό τον έλεγχο του υπουργείου Παιδείας-αυτό θα φέρει καθολικά την ευθύνη. Η τήρηση των δύο παραπάνω συνθηκών εξασφαλίζει ΜΕΓΙΣΤΗ αξιοκρατία και δικαιοσύνη, και καμία προϋπόθεση επιτυχίας σε διαγ. του Ασέπ ΔΕΝ απαιτείται η οποία θίγει στο έπακρο όσους τίμια θυσίασαν το προσωπικό τους συμφέρον υπηρετώντας το εκπαιδευτικό σύστημα...