Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
πιστευω ότι εκτος απο τα σεμιναρια ειδικής εξιδίκευσης σε τεχνολογιες αιχμή τα οποια θα πρέπει να είναι πολύ πιο πολλα και καλύτερου επιπέδου με τεχνικούς απο την αγορά εργασίας και οχι καθηγητές απο τα σχολεια , οι καθηγητές θα πρέπει να εργάζονται έξω στην αγορά εργασίας Οπως ΠΧ πηγαίνοντας ένα εκπεδευτικός να εργαστεί πχ ώς συντηρητής σε ένα μεγάλο νοσοκομείο ,ξενοδοχείο ,κτηριο αεροδρομείου κ. α το κρατος να βοηθάει τον εκπαιδευτικό να έχει προσβαση στους παραπάνω χώρους να τον πληρώνει εχτρά για τις υπηρεσίες του σε αυτόν τον χώρο 2 - 3 μήνες το χρόνο και να του δίνει και παράλληλα μόρια καλής επίδοσης στην εργασία του για να μπορεί να έχει καλυτερη εξελιξη οικονομικά και δικοιητικά στην δουλεια του Ας μην είναι υποχρεωτικό για όλους στην αρχή. Πιστευω πως στις παραπάνω θέσεις πχ στην συντήριση ενος νοσοκομείου ένας εκπαιδευτικός θα συναντήσει τεχνολογίες αιχμής και παράλληλα θα μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του κανοντας καποιες βαρδιες υπηρεσίας συμετέχοντας σε συντηρήσεις μηχανημάτων συζητώντας με τους ειδικευμένους τεχνικούς των και αποκτώντας γνωσεις και εμπειρίες σε πολλά αντικείμενα της ειδικότητας του