Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΠοια είναι η άποψή σας για τη δομή του Τεχνολογικού Λυκείου, και για τις δυνατότητες που προσφέρει για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;Σχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ | 30 Ιουνίου 2011, 12:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ o 1η ΠΡΟΤΑΣΗ Να ενταχθούν στο κανονικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα τα «Μαθήματα Υποστήριξης» Ν. Ελληνικά και Μαθηματικά της Α΄& Β΄ Τάξης. Όσον αφορά τα Γενικά μαθήματα, δεν γνωρίζω κανέναν στην εκπαιδευτική κοινότητα που να ισχυρίζεται ότι οι γνώσεις των μαθητών που εγγράφονται στην Τεχν. Επαγγ/κή εκπαίδευση στα Ν. Ελληνικά και στα Μαθηματικά είναι σε τέτοιο επίπεδο που μπορεί να μειωθούν οι ώρες και να απαιτείται μόνο για ένα ποσοστό μαθητών που έχει ανάγκη, να ενταχθεί στην ομάδα «Μαθήματα Υποστήριξης». Η μείωση των ωρών (Ν. Ελληνικά, Μαθηματικά , Φυσική, Χημεία) θα δυσχεράνει την παρακολούθηση στη Γ΄ Τάξη του Τμήματος Γενικής Παιδείας. Στα σχολεία της Επαρχίας, όπου θα λειτουργήσουν τμήματα για «Μαθήματα Υποστήριξης» θα δημιουργηθεί πρόβλημα με τις μετακινήσεις των μαθητών. (Τα υπεραστικά θα αναχωρούν 6η ή 7η ώρα;) o 2η ΠΡΟΤΑΣΗ Τα Γενικά μαθήματα στη Γ΄τάξη ΠΡΕΠΕΙ να αυξηθούν και ο απόφοιτος να ολοκληρώνει την γενική του εκπαίδευση. Οι έξι (6) ώρες των Γενικών μαθημάτων του Τμήματος Ειδίκευσης Τεχν. Επαγγ/κής Εκπ/σης (Τ.Ε.Τ.Ε.Ε) πρέπει να μεταφερθούν στις Α΄, Β΄, και Γ΄ τάξεις γιατί ο απόφοιτος έχει ολοκληρώσει τις σπουδές του στην Β/θμια Εκπαίδευση. o 3η ΠΡΟΤΑΣΗ 4ος ΧΡΟΝΟΣ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓ/ΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Η φοίτηση στο Τμήμα πρέπει να χωρισθεί σε 2 εξάμηνα. 1ο εξάμηνο Μαθήματα ειδικότητας θεωρητικά & εργαστηριακά 2ο εξάμηνο Πρακτική άσκηση - μαθητεία ΕΚΤΟΣ σχολείου. Εκεί ο μαθητής θα αντιμετωπίσει τις πραγματικές συνθήκες εργασίας, θα γίνει υπεύθυνος για το αποτέλεσμα της εργασίας του. Όσοι συνάδελφοι επισκεφθήκατε σχολεία της Ευρώπης με τα προγράμματα Leonardo da Vinci διαπιστώσατε ότι το εφαρμόζουν, και οι μαθητές μας που συμμετέχουν στην αξιολόγηση των προγραμμάτων το προτείνουν. Δεν πρέπει να σχεδιάζουμε γι΄ αυτούς χωρίς αυτούς. Η παραπάνω πρόταση εφαρμοζόμενη στα Εσπερινά Τε.Λ θα απαλλάξει τους μαθητές από το 2ο εξάμηνο, καθώς αποδεικνύουν την εργασιακή εμπειρία - μαθητεία με την κατάθεση των ενσήμων ως δικαιολογητικών. Στην(σελ 3) Η πρόταση του Υπουργείου αναφέρει «η σύνδεσή της με το εργασιακό και αναπτυξιακό περιβάλλον είναι απαραίτητη όσο ποτέ άλλοτε». Την πρακτική άσκηση εξάλλου την προέβλεπαν: 1) Ο Νόμος 1566/85 στο άρθρο 6 παρ. 3β. 2) Ο νόμος 2640/1998 στο άρθρο 5 παρ. 2. 3) και για τα ΕΠΑ.Λ είχε εξαγγελθεί. o 4η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Μέχρι σήμερα ο στόχος κάθε οικογένειας, ακόμη και αυτών που είχαν ήδη μια επιτυχημένη επιχείρηση, ήταν το Δημόσιο. Θεωρώ αναγκαίο να υπάρξει μάθημα που να ενθαρρύνει την επιχειρηματικότητα. ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑ 25-6-2011 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ του ΚΩΝ. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ Ε.Ε Ν. ΑΧΑΪΑΣ