Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΜε ποιους τρόπους πιστεύετε ότι μπορούν να συμβάλλουν οι εκπαιδευτικοί της κάθε ειδικότητας και οι κοινωνικοί εταίροι στην εφαρμογή του θεσμού της πρακτικής άσκησης και της μαθητείας; Σε ποιο βαθμό μπορεί να συμμετέχει στην υλοποίηση αυτών των θεσμών η Τοπική Αυτοδιοίκηση; Θα μπορεί η πρακτική άσκηση ή η μαθητεία να εφαρμόζεται και τους καλοκαιρινούς μήνες; Από ποιους θα ασκείται η εποπτεία εφαρμογής της μαθητείας; Ποια κίνητρα μπορούν να δοθούν στους εργοδότες για να προσφέρουν θέσεις μαθητείας;Σχόλιο του χρήστη ΑΛΤΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ | 30 Ιουνίου 2011, 13:58
ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΛΥΚΕΙΑ: 1.Μερικά μαθήματα δεν μπορούν γίνουν πχ( ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ) και μερικά όπως Θρησκευτικά π.χ να ενσωματωθούν στο μάθημα της Ιστορίας έτσι ώστε να υπάρχει περισσότερος χρόνος για τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που οι μαθητές των ΕΠΑ.Λ έχουν πρόβλημα και περισσότερο οι μαθητές των Εσπερινών. 2.Η πρακτική άσκηση (του 4ου έτους ) να υπολογίζεται από το πρώτο έτος αν οι μαθητές εργάζονται στην αντίστοιχη ειδικότητα. 3. Να γίνει προσεκτική ανάλυση των μαθημάτων για το πτυχίο σε σχέση με το ημερήσιο. 4. Τα εσπερινά Τε.Λ να έχουν την δυνατότητα διαφοροποιημένης διδασκαλίας λόγω των πολλών μαθησιακών προβλημάτων. 5.Καταγραφή των προβλημάτων όλων των Σ.Ε.Κ και να ενισχυθούν αυτά που έχουν ελλείψεις. 6.Είναι θετικό το γεγονός ότι μέσα στα τέσσερα χρόνια θα ολοκληρώνει τον κύκλο σπουδών και το Εσπερινό γιατί ειδάλλως θα έχουμε μεγαλύτερη μαθητική διαρροή. ΑΛΤΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 9ου ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΕΠΑ.Λ ΠΑΤΡΑΣ