Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΠοια είναι η άποψή σας για τη δομή του Τεχνολογικού Λυκείου, και για τις δυνατότητες που προσφέρει για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;Σχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΥΡΙΣΗΣ | 30 Ιουνίου 2011, 13:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
. Aν σκοπός του τεχνολογικού λυκείου είναι να παράξει απόφοιτους καταρτισμένους στα "γενικά" λεγόμενα μαθήματα ώστε να γίνουν "καλοί πολίτες", (λες και ο καλός τεχνίτης είναι κακός πολίτης σ` αυτή την χώρα), με λίγη από τεχνολογική κατάρτιση και τεχνικές δεξιότητες, τότε αποτελεί σπατάλη η δημιουργία του, αφού η απαίτηση αυτή καλύπτεται μέχρι σήμερα από τα υπάρχοντα γενικά λύκεια, με τα γνωστά καταλυτικά για την ανάπτυξη της χώρας μας αποτελέσματα. . Aν πρωταρχικός σκοπός του τεχνολογικού λυκείου είναι να τροφοδοτήσει την τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας μας με νέους υποψήφιους υποαπασχολούμενους ή άνεργους ή αναμένοντες τον διορισμό "αδιόριστους", τότε αποτελεί επίσης σπατάλη και πλεονασμό η δημιουργία του αφού και η απαίτηση αυτή καλύπτεται μια χαρά από τα υπάρχοντα γενικά λύκεια. .Αν πρωταρχικός σκοπός του τεχνολογικού λυκείου είναι να τροφοδοτήσει την πατρίδα μας με εξειδικευμένους τεχνίτες και τεχνικούς καλού επιπέδου, ικανούς να προσαρμόζονται στην εξέλιξη του εργασιακού περιβάλλοντος της τεχνολογίας και της κοινωνίας, πολίτες απαραίτητους για την ανάπτυξη τότε: α) πρέπει να προσελκύσει, μέσω διαφήμισης αλλά και μέσω πριμοδοτήσεων, (εισαγωγή στην τριτοβάθμια, μόρια κλπ), των αποφοίτων του, καλύτερων μέσων επιδόσεων μαθητικό δυναμικό. β) πρέπει να προσφέρει την δυνατότητα στο εκπαιδευτικό δυναμικό του να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης της τεχνολογίας και της αγοράς εργασίας. γ) πρέπει να εξοπλίσει τα εργαστήρια του και να αυξήσει την αναλογία αλλά και το επίπεδο των προσφερόμενων από αυτό τεχνικών γνώσεών και δεξιοτήτων. δ) πρέπει να καθιερώσει την υποχρεωτική εκπόνηση από τους μαθητές εργασιών, (γραπτών και χειροπιαστών), στο πλαίσιο διαφόρων μαθημάτων, (ειδικότητας και μη), για την εμπέδωση γνώσεων και δεξιοτήτων. ε) πρέπει να σταματήσει την πολυδιάσπαση των ειδικοτήτων του που το οδηγούν σε ακαμψία και αδυναμία παρακολούθησης στην πορεία του χρόνου αναγκαίων από την εξέλιξη μεταβολών. στ) πρέπει να πειστεί πρώτα η διοίκηση και κατόπιν η κοινωνία πως από λόγια χορτάσαμε, και πρέπει επιτέλους από χώρα αδιάκοπης φιλολογίας, παραφιλολογίας και φαφλαταδισμού να μετασχηματιστούμε σε χώρα της εργασίας αν θέλουμε να ξεφύγει έστω η επόμενη γενιά από το διαφαινόμενο σήμερα τέλμα.