Αρχική Τεχνολογικό ΛύκειοΠοια είναι η άποψή σας για τη δομή του Τεχνολογικού Λυκείου, και για τις δυνατότητες που προσφέρει για πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση;Σχόλιο του χρήστη ΑΝΤΩΝΗΣ ΒΟΥΡΒΑΧΑΚΗΣ | 30 Ιουνίου 2011, 17:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κάποια στοιχεία που θα ήθελα να σχολιάσω για την υπάρχουσα κατάσταση ή προτάσεις για την υπό διαμόρφωση κατάσταση: 1)σημαντικές ελλείψεις στην κτιριακή υποδομή (αίθουσες πολύ μικρές, εργαστήρια στριμωγμένα τα οποία πολλές φορές χρησιμοποιούνται και από άλλα σχολεία οπότε περιορίζεται ακόμη περισσότερο ο διαθέσιμος χώρος λόγω των εργασιών που βρίσκονται σε εξέλλιξη, συνοστισμός μαθητών σε διαδρόμους,αυλές, αίθουσες εκδηλώσεων κτλ) 2)ελλείψεις και σε υλικοτεχνική υποδομή (εργαλεία ή μηχανήματα απαρχαιωμένα, πολλά από τα οποία δεν χρησιμοποιούνται καν από τις σύγχρονες τεχνολογίες, ελάχιστα αναλώσιμα, προβληματικά μηχανήματα, δυσκολία χρήσης εποπτικών μέσων όταν πρέπει να κουβαλάς τις σημειώσεις σου, τον προτζέκτορα, το λάπτοπ, τη μπαλαντέζα κτλ από το ένα κτίριο στο άλλο, την ώρα του 5λεπτου διαλλείματος και μπορεί να έχεις και εφημερία) 3)Θεωρώ θετικό στοιχείο το να συνεχίσει να υπάρχει η δυνατότητα για όποιον θέλει να βγεί άμεσα στην αγορά εργασίας όταν δεν ενδιαφέρεται για επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης, αλλά και αντίθετα για όποιον επιθυμεί να μπορεί να έχει πρόσβαση στην 3βάθμια εκπαίδευση. Επίσης υπάρχει μεγάλη ανάγκη στην κοινωνία από άτομα που έχουν ήδη απολυτήριο να τους δοθεί η δυνατότητα επιλογής κάποιας νέας ειδικότητας 4)Πολύ αρνητικό στοιχείο η μη αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωματων για κάποιες ειδικότητες 5)Η τεχνική εκπαίδευση να μη διαχωρίζεται σε διαφορετικά υπουργεία, πολλές φορές και με παραπλήσιες ειδικότητες αλλά και ίσως αναξιοκρατική επιλογή προσωπικού 6)Όχι στη δημιουργία τεράστιων συγκροτημάτων σχολείων, νομίζω ότι είναι εις βάρος και των μαθητών αλλά και των καθηγητών, δυσκολεύει η επικοινωνία, η συνεργασία, η ανάληψη πρωτοβουλιών 7)Επιμόρφωση καθηγητών κυρίως όσον αφορά τα εργαστήρια όπου υπάρχουν πολλές διαφορετικές ειδικότητες (στους μηχανολόγους τουλάχιστον) με εντελώς διαφορετικά αντικείμενα, μηχανήματα, εργαλεία κτλ. Θα πρότεινα την κατασκευή ανά νομό, ή έστω περιφέρεια, πρότυπων εργαστηρίων, όπου να υπάρχουν όλα τα προβλεπόμενα εργαλεία, μηχανήματα, αναλώσιμα (σε λειτουργική κατάσταση βέβαια) για κάθε εργαστηριακή άσκηση κάθε μαθήματος. Η επιμόρφωση θα μπορούσε να γίνεται είτε για όποιον κάνει το αντίστοιχο μάθημα, είτε έστω για όποιον εκδηλώσει ενδιαφέρον ή θέλει να εμβαθύνει σε κάποιον τομέα Ευχαριστώ