• Σχόλιο του χρήστη 'Σάκης Καραγιάννης' | 30 Ιουνίου 2011, 17:37

    Είμαι κι εγω φοιτητής της Σχολής Ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ. Έχω διαβάσει τις ιδέες που γράφονται παραπάνω για κατάργηση συγγραμμάτων και μελέτη στη βιβλιοθήκη. Ο μόνος χαρακτηρισμός που ταιριάζει είναι ότι είναι αβάσιμες, επικοινωνιακές και παντελώς αντεκπαιδευτικές. Ας μας πουν οι κύριοι και οι κυρίες οι 20000 φοιτητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου μόνο πως θα χωρέσουν να διαβάσουν σε μια βιβλιοθήκη πόσο μάλλον, να μας πουν τι όγκο και αριθμό του κάθε συγγράμματος πρέπει αυτή να διαθέτει. Ο ρόλος της βιβλιοθήκης δεν είναι να αντικαταστήσει τα βιβλία μας αλλά να προσφέρει εναλλακτικές διόδους αναζήτησης πληροφορίας. Τα βιβλία που μας μοιράζονται έχουν απαραίτητες γνώσεις στις οποίες πρέπει να ανατρέχουμε κάθε φορά. Επομένως είναι προτιμότερο από το να ΣΥΧΝΑΖΟΥΜΕ ,όπως ανέφερε ο κύριος παραπάνω, 15 φοιτητές πάνω απο ένα αναγνωστήριο και να τσακωνόμαστε ποιος από τους 500 φοιτητες κάθε μίας απο τις 8 σχολές μόνο στο ΕΜΠ θα πάρει τον συγκεκριμένο τόμο μαθηματικών για παράδειγμα, να ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ, έχωντας τα απαραίτητα εφόδιο που είναι μόνο τα βιβλία. Επιπλέον σε όσους μιλούν για παγκόσμια πρωτοτυπία των δωρεάν συγγραμμάτων, και πως θα πρέπει αυτά ο κάθε φοιτητής να τα αγοράζει ιδιωτική δαπάνη, αν νομίζει ότι είναι εφικτό να δίνει μια οικογένεια τουλάχιστον 60 και μέχρι 100-120 ευρώ για κάθε μάθημα, ας πληρώσει αυτός για τα βιβλία. Τα βιβλία μας είναι απαραίτητο συστατικό για ομαλή διαδικασία της μάθησης, της εκπαίδευσης και της παιδείας μας γενικότερα, την οποία όλη μας λένε ότι θέλουν να διασώσουν αλλά διαβρώνουν με τέτοιες διατάξεις κάθε τόσο. Αν νομίζετε πως 60 εκ. Ευρώ δεν μπορούν να βρεθούν από αλλού και πως ο μόνος δρόμος είναι της υποβάθμισης της παιδείας και της δυνατότητας των φοιτητών να εμβαθύνουν στην επιστήμη τους τότε δε μπορώ να βρω άποψη πιο αναχρονιστική και συντιρητική. Είναι κρίμα και μόνο να προτείνονται τέτοιοι δρόμοι για την εξεύρεση εσόδων.