Σ.Ε.Ε.ΒΙ. (Σύλλογος Εκδοτών Επιστημονικού Βιβλίου)
(§1 ) Εκτός της θέσης μας –η οποία αναπτύχθηκε στο άρθρο 1 §2–, προσθέτουμε ότι η πρόθεση να καταργηθεί η δωρεάν διανομή βοηθήματος θα πρέπει να αντιμετωπισθεί αποτελεσματικά τόσο από την ΠΟΣΔΕΠ όσο και από τους σπουδαστές/φοιτητές, εφόσον το βοήθημα διανέμεται μέχρι σήμερα κατόπιν αιτιολογημένης πρότασης της Γ.Σ. του Τομέα και απόφασης της Γ.Σ. του Τμήματος ή του Προγράμματος Σπουδών. Σε περίπτωση κατάργησης της δωρεάν δια¬νομής βοηθήματος στους σπουδαστές/φοιτητές: α) υποβαθμίζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού εφόσον υποχρεώνεται να μην συμπληρώσει διδακτικά τα προτεινόμενα συγγράμματα• β) απαξιώνεται γενικότερα η Γ.Σ. του Τομέα και η Γ.Σ. του Τμήματος ή του Προγράμματος Σπουδών και γ) Ωθούνται οι σπουδαστές/φοιτητές στην αγορά του τόσο σημαντικού για τις σπουδές τους βοηθήματος.
Σ.Ε.Ε.ΒΙ. (Σύλλογος Εκδοτών Επιστημονικού Βιβλίου) (§1 ) Εκτός της θέσης μας –η οποία αναπτύχθηκε στο άρθρο 1 §2–, προσθέτουμε ότι η πρόθεση να καταργηθεί η δωρεάν διανομή βοηθήματος θα πρέπει να αντιμετωπισθεί αποτελεσματικά τόσο από την ΠΟΣΔΕΠ όσο και από τους σπουδαστές/φοιτητές, εφόσον το βοήθημα διανέμεται μέχρι σήμερα κατόπιν αιτιολογημένης πρότασης της Γ.Σ. του Τομέα και απόφασης της Γ.Σ. του Τμήματος ή του Προγράμματος Σπουδών. Σε περίπτωση κατάργησης της δωρεάν δια¬νομής βοηθήματος στους σπουδαστές/φοιτητές: α) υποβαθμίζεται ο ρόλος του εκπαιδευτικού εφόσον υποχρεώνεται να μην συμπληρώσει διδακτικά τα προτεινόμενα συγγράμματα• β) απαξιώνεται γενικότερα η Γ.Σ. του Τομέα και η Γ.Σ. του Τμήματος ή του Προγράμματος Σπουδών και γ) Ωθούνται οι σπουδαστές/φοιτητές στην αγορά του τόσο σημαντικού για τις σπουδές τους βοηθήματος.