•Ναι στην πολλαπλή βιβλιογραφία, όχι στην δωρεάν διανομή ενός – δύο συγγραμμάτων. Ναι στην έρευνα και την μελέτη, ναι στις εργασίες, όχι στις εξετάσεις μετά το διάβασμα συγκεκριμένων σελίδων.
•Ναι στον «Μικρής διάρκειας δανεισμό» της προτεινόμενης βιβλιογραφίας του κάθε μαθήματος από τις βιβλιοθήκες προς τους φοιτητές.
•Όχι στον μακρόχρονο δανεισμό, γιατί αυτό υπονοεί ότι κάθε εγγεγραμμένος φοιτητής θα δανείζεται για ένα εξάμηνο το σύγγραμμα. Σε αυτήν την περίπτωση οι βιβλιοθήκες θα πρέπει να διαχειρίζονται τόσα αντίτυπα όσα και ο αριθμός των εγγεγραμμένων φοιτητών ανά εξάμηνο, δηλαδή θα γίνουν αποθήκες συγγραμμάτων. Ο ρόλος των βιβλιοθηκών δεν είναι αυτός και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει οι βιβλιοθήκες να υποβαθμιστούν στο ρόλο της αποθήκευσης και διακίνησης συγγραμμάτων. Αυτό εξάλλου μπορούν να το κάνουν και οι γραμματείες των τμημάτων.
•Ναι στα ηλεκτρονικά βιβλία που επιτρέπουν την ταυτόχρονη χρήση και απομακρυσμένη πρόσβαση στο χρήστη (όσοι φοιτητές θέλουν από το σπίτι τους, την ώρα που το θέλουν, μπορούν να μελετούν το ίδιο βιβλίο). Οι Έλληνες εκδότες πρέπει να προχωρήσουν στην ηλεκτρονική διάθεση των περισσότερων βιβλίων που διανεμήθηκαν πέρσι από τον Εύδοξο.
•Για να μπορέσουν οι βιβλιοθήκες να επιτελέσουν τον υποστηρικτικό τους ρόλο στην διδασκαλία, όπως οφείλουν και όπως συνεπάγεται η κατάργηση του συγγράμματος και η αλλαγή του τρόπου διδασκαλία, πρέπει να ενισχυθούν οικονομικά από τα κονδύλια που θα εξοικονομηθούν έτσι ώστε:
1.να εξασφαλίσουν το κατάλληλο προσωπικό που έχει μειωθεί δραματικά τα 2 τελευταία χρόνια.
2.να αυξήσουν το ωράριο λειτουργίας τους
3.οι βιβλιοθήκες που δεν δανείζουν βιβλία θα πρέπει να αλλάξουν πολιτική και να δανείζουν το υλικό τους
4.να συνεργάζονται οι βιβλιοθηκάριοι με τους καθηγητές και το τμήμα για την έγκαιρη προμήθεια της προτεινόμενης βιβλιογραφίας και όταν είναι απαραίτητο τον ολιγοήμερο δανεισμό υλικού για την εξυπηρέτηση όλων των ενδιαφερομένων
5.να παρέχουν όλες οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες σεμινάρια πληροφοριακής παιδείας για να μαθαίνουν οι φοιτητές να αναζητούν και να αξιολογούν τις πληροφορίες που χρειάζονται
6.να ενισχυθούν οι κτηριακές ανάγκες των βιβλιοθηκών για την στέγαση του αυξημένου αριθμού αντιτύπων.
•Ναι στην πολλαπλή βιβλιογραφία, όχι στην δωρεάν διανομή ενός – δύο συγγραμμάτων. Ναι στην έρευνα και την μελέτη, ναι στις εργασίες, όχι στις εξετάσεις μετά το διάβασμα συγκεκριμένων σελίδων. •Ναι στον «Μικρής διάρκειας δανεισμό» της προτεινόμενης βιβλιογραφίας του κάθε μαθήματος από τις βιβλιοθήκες προς τους φοιτητές. •Όχι στον μακρόχρονο δανεισμό, γιατί αυτό υπονοεί ότι κάθε εγγεγραμμένος φοιτητής θα δανείζεται για ένα εξάμηνο το σύγγραμμα. Σε αυτήν την περίπτωση οι βιβλιοθήκες θα πρέπει να διαχειρίζονται τόσα αντίτυπα όσα και ο αριθμός των εγγεγραμμένων φοιτητών ανά εξάμηνο, δηλαδή θα γίνουν αποθήκες συγγραμμάτων. Ο ρόλος των βιβλιοθηκών δεν είναι αυτός και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει οι βιβλιοθήκες να υποβαθμιστούν στο ρόλο της αποθήκευσης και διακίνησης συγγραμμάτων. Αυτό εξάλλου μπορούν να το κάνουν και οι γραμματείες των τμημάτων. •Ναι στα ηλεκτρονικά βιβλία που επιτρέπουν την ταυτόχρονη χρήση και απομακρυσμένη πρόσβαση στο χρήστη (όσοι φοιτητές θέλουν από το σπίτι τους, την ώρα που το θέλουν, μπορούν να μελετούν το ίδιο βιβλίο). Οι Έλληνες εκδότες πρέπει να προχωρήσουν στην ηλεκτρονική διάθεση των περισσότερων βιβλίων που διανεμήθηκαν πέρσι από τον Εύδοξο. •Για να μπορέσουν οι βιβλιοθήκες να επιτελέσουν τον υποστηρικτικό τους ρόλο στην διδασκαλία, όπως οφείλουν και όπως συνεπάγεται η κατάργηση του συγγράμματος και η αλλαγή του τρόπου διδασκαλία, πρέπει να ενισχυθούν οικονομικά από τα κονδύλια που θα εξοικονομηθούν έτσι ώστε: 1.να εξασφαλίσουν το κατάλληλο προσωπικό που έχει μειωθεί δραματικά τα 2 τελευταία χρόνια. 2.να αυξήσουν το ωράριο λειτουργίας τους 3.οι βιβλιοθήκες που δεν δανείζουν βιβλία θα πρέπει να αλλάξουν πολιτική και να δανείζουν το υλικό τους 4.να συνεργάζονται οι βιβλιοθηκάριοι με τους καθηγητές και το τμήμα για την έγκαιρη προμήθεια της προτεινόμενης βιβλιογραφίας και όταν είναι απαραίτητο τον ολιγοήμερο δανεισμό υλικού για την εξυπηρέτηση όλων των ενδιαφερομένων 5.να παρέχουν όλες οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες σεμινάρια πληροφοριακής παιδείας για να μαθαίνουν οι φοιτητές να αναζητούν και να αξιολογούν τις πληροφορίες που χρειάζονται 6.να ενισχυθούν οι κτηριακές ανάγκες των βιβλιοθηκών για την στέγαση του αυξημένου αριθμού αντιτύπων.