Η κατάργηση των βοηθημάτων δεν είναι λύση. Πρόκειται για επιστημονικά συγγράμματα που ο κάθε απόφοιτος από οποιοδήποτε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα θα πρέπει να έχει στην κατοχή του έτσι ώστε να μπορεί να ανατρέχει σε αυτό οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον για πληροφορίες. Τα συγγράματα αποτελούν επιστημονικά βιβλία, στα οποια ως τωρα παρεχουν τη δυνατοτητα στο φοιτητη και στον αυριανό επαγγελματία να τα αξιοποιεί κατά το καλυτερο δυνατό τροπο. Δεν είναι δυνατό οι ακαδημαικοί πολίτες να στηρίζουν το διάβασμα και την επιτυχία τους στις πανεπιστημιακές εξετάσεις στο αν οι σχολές διαθέτουν επαρκή αριθμό βιβλίων για όλους (που δε θα διαθέτουν) και στο αν προσφέρουν επαρκή χώρο σε ολους τους φοιτητές που θα γεμίζουν τις βιβλιοθήκες ( αυτές που υπάρχουν ήδη δεν χωρούν όσους τις επισκέπτονται προς το παρόν, πόσο μάλλον στο μέλλον μετά από μια τέτοια αλλαγή). Το π΄ροβλημα στην παιδεία δεν είναι τα πανεπιστημιακά συγγράματα, τα οποία όχι μονο ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλά σε αυτά βασίζεται η επιστημονική γνώση. Αλλαγες πρέπει να γίνουν πολλές, όχι όμως προς το χειρότερο, προς την υποβάθμιση και το τελειωτικό χτύπημα για τα πανεπιστήμια. Με την κατάργηση των βοηθημάτων κόβεται και άλλο ένα μέρος της ποιοτικής (όσης μας απέμεινε από τις συνεχείς προηγούμενες περικοπές) κατάρτισης και εκπαίδευσης. Τα συγγράματα προορίζονται για τους φοιτητές και όχι για τις βιβλιοθήκες. Δεν είναι κτήμα του κράτους αλλά των ανθρώπων που το αποτελούν. Τα μέλη της έχουν πληρώσει για πάρα πολλά "συγγράματα" και δικαιούνται να τα κατέχουν σε μια εποχή χρυσοπληρωμένης παιδείας, χρυσοπληρωμένης αστυνομίας, χρυσοπληρωμένης φορολογίας εν τέλει. Δεν είανι δυνατόν να παρακαλάμε για μόρφωση στην ενωμένη Ευρώπη .Δεν είναι δυνατό να παρακαλάμε για παιδεία στον 21ο αιώνα. Με την πρόταση κατάργησης των βοηθημάτων κάνουμε ένα βήμα προς την αναρρόφηση της σκέψης......φτάνουν όσα ήδη μας ανάγκασαν να κάνουμε...
Η κατάργηση των βοηθημάτων δεν είναι λύση. Πρόκειται για επιστημονικά συγγράμματα που ο κάθε απόφοιτος από οποιοδήποτε ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα θα πρέπει να έχει στην κατοχή του έτσι ώστε να μπορεί να ανατρέχει σε αυτό οποιαδήποτε στιγμή στο μέλλον για πληροφορίες. Τα συγγράματα αποτελούν επιστημονικά βιβλία, στα οποια ως τωρα παρεχουν τη δυνατοτητα στο φοιτητη και στον αυριανό επαγγελματία να τα αξιοποιεί κατά το καλυτερο δυνατό τροπο. Δεν είναι δυνατό οι ακαδημαικοί πολίτες να στηρίζουν το διάβασμα και την επιτυχία τους στις πανεπιστημιακές εξετάσεις στο αν οι σχολές διαθέτουν επαρκή αριθμό βιβλίων για όλους (που δε θα διαθέτουν) και στο αν προσφέρουν επαρκή χώρο σε ολους τους φοιτητές που θα γεμίζουν τις βιβλιοθήκες ( αυτές που υπάρχουν ήδη δεν χωρούν όσους τις επισκέπτονται προς το παρόν, πόσο μάλλον στο μέλλον μετά από μια τέτοια αλλαγή). Το π΄ροβλημα στην παιδεία δεν είναι τα πανεπιστημιακά συγγράματα, τα οποία όχι μονο ειναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αλλά σε αυτά βασίζεται η επιστημονική γνώση. Αλλαγες πρέπει να γίνουν πολλές, όχι όμως προς το χειρότερο, προς την υποβάθμιση και το τελειωτικό χτύπημα για τα πανεπιστήμια. Με την κατάργηση των βοηθημάτων κόβεται και άλλο ένα μέρος της ποιοτικής (όσης μας απέμεινε από τις συνεχείς προηγούμενες περικοπές) κατάρτισης και εκπαίδευσης. Τα συγγράματα προορίζονται για τους φοιτητές και όχι για τις βιβλιοθήκες. Δεν είναι κτήμα του κράτους αλλά των ανθρώπων που το αποτελούν. Τα μέλη της έχουν πληρώσει για πάρα πολλά "συγγράματα" και δικαιούνται να τα κατέχουν σε μια εποχή χρυσοπληρωμένης παιδείας, χρυσοπληρωμένης αστυνομίας, χρυσοπληρωμένης φορολογίας εν τέλει. Δεν είανι δυνατόν να παρακαλάμε για μόρφωση στην ενωμένη Ευρώπη .Δεν είναι δυνατό να παρακαλάμε για παιδεία στον 21ο αιώνα. Με την πρόταση κατάργησης των βοηθημάτων κάνουμε ένα βήμα προς την αναρρόφηση της σκέψης......φτάνουν όσα ήδη μας ανάγκασαν να κάνουμε...