Άρθρο 5
Ενίσχυση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
Προτάσεις:
1) Κάθε γραμματεία σχολής (σε συνεργασία με τους καθηγητές) και με βάση τους τίτλους των Πτυχιακών Εργασιών (τη ζήτηση θεμάτων), να προτείνει σειρά βιβλίων στην εκάστοτε βιβλιοθήκη του Ιδρύματος, ώστε να εμπλουτίζεται το περιεχόμενο της.
2) Κάθε φοιτητής καταθέτοντας την Πτυχιακή Εργασία του, να παραδίδει στη γραμματεία της σχολής του, μία λίστα με τη βιβλιογραφία που χρησιμοποίησε και την οποία δεν κατείχε η οικεία βιβλιοθήκη της σχολής του. Με το πέρας του Ακαδημαϊκού έτους, να συστήνεται επιτροπή καθηγητών και φοιτητών , η οποία θα αξιολογεί τις βιβλιογραφίες και με τη σείρα της θα τις προτείνει για αγορά με την έναρξη του Ακαδημαϊκού έτους.
3) Να δημιουργηθεί στον ιστότοπο κάθε σχολής μία On line πλατφόρμα , στην οποία οι φοιτητές ανάλογα με τις βιβλιογραφικές ελλείψεις που συναντούν κατά τις εργασίες τους, να προτείνουν βιβλία, τα οποία κατόπιν επιτροπής αξιολόγησης να αγοράζονται και να εμπλουτίζουν τις βιβλιοθήκες
Άρθρο 5 Ενίσχυση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Προτάσεις: 1) Κάθε γραμματεία σχολής (σε συνεργασία με τους καθηγητές) και με βάση τους τίτλους των Πτυχιακών Εργασιών (τη ζήτηση θεμάτων), να προτείνει σειρά βιβλίων στην εκάστοτε βιβλιοθήκη του Ιδρύματος, ώστε να εμπλουτίζεται το περιεχόμενο της. 2) Κάθε φοιτητής καταθέτοντας την Πτυχιακή Εργασία του, να παραδίδει στη γραμματεία της σχολής του, μία λίστα με τη βιβλιογραφία που χρησιμοποίησε και την οποία δεν κατείχε η οικεία βιβλιοθήκη της σχολής του. Με το πέρας του Ακαδημαϊκού έτους, να συστήνεται επιτροπή καθηγητών και φοιτητών , η οποία θα αξιολογεί τις βιβλιογραφίες και με τη σείρα της θα τις προτείνει για αγορά με την έναρξη του Ακαδημαϊκού έτους. 3) Να δημιουργηθεί στον ιστότοπο κάθε σχολής μία On line πλατφόρμα , στην οποία οι φοιτητές ανάλογα με τις βιβλιογραφικές ελλείψεις που συναντούν κατά τις εργασίες τους, να προτείνουν βιβλία, τα οποία κατόπιν επιτροπής αξιολόγησης να αγοράζονται και να εμπλουτίζουν τις βιβλιοθήκες