Γρηγόρης Σπανάκος
Έκτακτος Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΙ
Νομίζω ότι στην σημερινή Ελληνική πραγματικότητα είναι λάθος η κατάργηση του δεύτερου βιβλίου. Σε κάποιες σχολές εξυπηρετεί ρόλο εργαστηριακού βοηθήματος, ή άτλαντα, όπως αναφέρθηκε σε άλλο σχόλιο, οπότε και είναι απαραίτητο.
Η λογική της πλήρους αντικατάστασης του βιβλίου με την βιβλιοθήκη γενικότερα δεν με βρίσκει σύμφωνο. Νομίζω όμως ότι αφού ο φοιτητής έχει ήδη πάρει κάποιες βασικές γνώσεις μέσω ενός εισαγωγικού απλού και κατανοητού βιβλίου θα πρέπει να στρέφεται προς την βιβλιοθήκη. Προϋπόθεση οι βιβλιοθήκες να αναβαθμιστούν, ώστε να διαθέτουν περισσότερα συγγράματα και να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε μεγάλο όγκο φοιτητών.
Το θέμα βέβαια έχει αρκετές πτυχές και σίγουρα δεν εξαντλείται εδώ.
Γρηγόρης Σπανάκος Έκτακτος Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΙ Νομίζω ότι στην σημερινή Ελληνική πραγματικότητα είναι λάθος η κατάργηση του δεύτερου βιβλίου. Σε κάποιες σχολές εξυπηρετεί ρόλο εργαστηριακού βοηθήματος, ή άτλαντα, όπως αναφέρθηκε σε άλλο σχόλιο, οπότε και είναι απαραίτητο. Η λογική της πλήρους αντικατάστασης του βιβλίου με την βιβλιοθήκη γενικότερα δεν με βρίσκει σύμφωνο. Νομίζω όμως ότι αφού ο φοιτητής έχει ήδη πάρει κάποιες βασικές γνώσεις μέσω ενός εισαγωγικού απλού και κατανοητού βιβλίου θα πρέπει να στρέφεται προς την βιβλιοθήκη. Προϋπόθεση οι βιβλιοθήκες να αναβαθμιστούν, ώστε να διαθέτουν περισσότερα συγγράματα και να μπορούν να ανταπεξέλθουν σε μεγάλο όγκο φοιτητών. Το θέμα βέβαια έχει αρκετές πτυχές και σίγουρα δεν εξαντλείται εδώ.