Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη ΙΘ | 27 Νοεμβρίου 2009, 07:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μπράβο στην κ. Διαμαντοπούλου. Το θέμα είναι απλό. Κατάργηση της απόσπασης απο ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ για όλους. Κατάργηση της απόσπασης σε οποιαδήποτε διοικητική ή άλλη θέση. Να επιτρέπεται μόνο ανάμεσα σε σχολεία του ίδιου ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ. Το σύστημα μεταθέσεων είναι γενικά καλό. Ισως χρειάζευαι κάποιες μικροβελτιώσεις. Οποις δηλώνει για διορισμό Νομό μακριά απο τον τόπο συμφερόντων του, να γνωρίζει οτι θα υπηρετήσει εκεί και ότι δεν υπάρχει ( δια ΝΌΜΟΥ) περίπτωση άλλη π.χ. απόσπαση.Αυτό να γίνει σαφές και κατανοητό σε όλους. Παραμένει στον τόπο διορισμού του για 3 χρόνια και μετά έχει απλά δικαίωμα μετάθεσης. Εαν δεν το μπορεί αυτό το σύστημα να δηλώνει Νομούε κοντά στον δικό του ή να μην μπαίνει στην διαδικασία να διοριστεί. Επίσης ένα άλλο σημαντικό θέμα στίς μεταθέσεις είναι οι κενές θέσεις που παρουσιάζουν οι κατά τόπους Δ/νσεις και με βάση αυτές γίνονται οι μεταθέσεις. Τα κενά να είναι τα πραγματικά και όχι πλασματικά. Δηλαδή να μην υπάρχουν υπεράριθμοι ή προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών για μπορούν να δοθούν κενά στην εκάστοτε ειδικότητα. Εχει γεμίσει η Α και Β Θεσ/νικης με υπεράριθμους όλων των ειδικοτήτων και συνεχίζουν να δίνουν κενά. Να υπάρχει προσωπική ευθύνη του κάθε Δ/ντή ή Προϊστάνενου Δ/νσης. Εύλογα θα πεί κάποιος εαν δεν υπάρχουν αποσπάσεις , πως θα δουλέψουν οι Δ/νσεις, τα ΙΕΚ κ.λ.π. Η απάντηση είναι εκ των ενόντων. Και σιγά σιγά να γίνονται εκει προσλήψεις Διοικητικών και οχι Εκπαιδευτικών. Οπως επίσης ότι πρέπει να αρχίσει άμεσα η πρόσληψη Διοικητικών και Υπευθύνων μηχανογράφησης σε κάθε σχολείο, όπως ισχύει στα ΤΕΙ και ΑΕΙ. Ετσι ώστε να μην κάνει ο εκπαιδευτικός άλλες άσχετες εργασίες.