ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΗΘΗΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΩ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΥΣ ΥΛΗΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΤΡΙΤΠΙΚΗ ΠΛΕΙΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ. ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, Ο ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΩΝ. Η ΒΙΘΛΙΟΘΗΚΗ ΕΧΕΙ ΡΟΛΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΑ. ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΗΘΗΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΟΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ, ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΩ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΥΣ ΥΛΗΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΤΗ ΣΥΝΤΡΙΤΠΙΚΗ ΠΛΕΙΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ. ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, Ο ΟΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΩΝ. Η ΒΙΘΛΙΟΘΗΚΗ ΕΧΕΙ ΡΟΛΟ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΑ. ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΒΟΗΘΗΜΑ, ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.