Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ | 7 Ιουλίου 2011, 10:56
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ. ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΧΑΡΝΩΝ ΟΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΑΘΛΗΣΗΣ, ΛΙΓΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΑΘΛΗΣΗΣ ΕΝΩ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΧΩΡΙΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Η ΣΤΟΝ ΜΑΖΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ. ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ Η ΑΠΟ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΠΟΙΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΩΡΟΙ ΑΘΛΗΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΕΣ ΜΟΝΙΜΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΙΣΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΧΟΡΟ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΡΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠ ΟΨΙΝ ΟΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΥΤΟ.