Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ASIMINA | 7 Ιουλίου 2011, 12:25
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ - ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΗΠΕΔΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ (ΡΟΥΧΑ - ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ). ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΔ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ. ΕΝΩ ΣΑΝ ΘΕΣΜΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΘΛΗΜΑ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΠΙΑ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.