Αρχική Σχολικός ΑθλητισμόςΠοια είναι κατά τη γνώμη σας η αποτίμηση σήμερα του Σχολικού Αθλητισμού και της μορφής της Αθλητικής Διευκόλυνσης (ΤΑΔ / ΕΤΑΔ) με έμφαση στην αγωνιστική και εκπαιδευτική τους καταλληλότητα και τη σχέση κόστους/αθλητικοπαιδαγωγικής αποτελεσματικότητας, εντοπισμός σημείων που χρήζουν αναθεώρησης, βελτίωσης ή κατάργησης ;Σχόλιο του χρήστη ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΣ | 7 Ιουλίου 2011, 12:16
Ο σχολικος αθλητισμος ειναι απαραιτητος και χρησιμος και θα πρεπει να μπουν νεες βασεις σχεδιασμου. Στην αρχη της σχολικης περιοδου, κατα την γνωμη μου στη 1η και 2α γυμνασιου, να πραγματοποιειται ενα ειδος <>. Στη εβδομαδα αυτη θα προσελθουν οσοι μαθητες και μαθητριες θελουν και επιθυμουν να δοκιμασουν τις δυνατοτητες τους. Αυτη η εβδομαδα θα γινεται στον πλησιεστερο αθλητικο χωρο ικανο να καλυψει τα περισσοτερα αθληματα. Εκει με την παρουσια των γυμναστων του σχολειου αλλα και προπονητων ολων των αθληματων απο διαφορους συλλογους, θα γινονται ενημερωσεις για το καθε αθλημα και σχετικες δραστηριοτητες. Οι προπονητες κυριως εχουν το <> να διακρινουν ποια παιδια ξεχωριζουν και σε ποιο αθλημα και να τους προτεινουν να ασχοληθουν πιο ενεργα με το σχετικο αθλημα. Μπορει να γινει και μεσω συλλογου, εφοσον ο γυμναστης δεν εχει την σχετικη γνωση να βοηθησει τον αθλητη. Εξαλλου και οι περισσοτεροι αθλητες που λαμβανουν μερος στους σχολικους αγωνες ειναι αθλητες σωματειων. Με την προτεινομενη διαδικασια πρωτον, αξιοποιουνται παιδια που δεν θα ειχαν αυτη την ευκαρια να ασχοληθουν με το καταλληλο αθλημα. Δευτερον. Ακομη και τα παιδια για τα οποια δεν θα προεκυπτε κατι, ισως να τους εδινε ενα κινητρο να ασχοληθου σε αλλη βαση. Τα παιδια που θα ασχοληθουν με τον αθλητισμο και θα αποτελεσουν τους αθλητες του σχολειου τους, θα πρεπει να εχουν μια διαφορετικη αντιμετωπιση, κυριως στο θεμα των απουσιων. Επισης θα πρεπει να υπαρχει η δυνατοτητα προπονησεων καποιες ωρες, γιατι χωρις προπονηση δεν υπαρχουν οι οποιες επιδοσεις. Θα πρεπει επισης ο προγραμματισμος των αγωνων να γινεται με τροπο που να μην ερχεται σε αντιθεση με το εκπαιδευτικο προγραμμα του σχολειου. π.χ. μεσω εξετασεων. ιδιαιτερη προσοχη απαιτειται για τους αθλητες και αθλητριες που φοιτουν στο Λυκειο, εδικα στην 3η ταξη. Λογω οτι τα παιδια δινουν εμφαση στην εισαγωγη στην τριτοβαθμια εκπαιδευση, οι προπονησεις και οι επιδοσεις τους ειναι πεσμενες, εφοσον και αν συμμετεχουν στους αγωνες. Στην περιπτωση που οι αθλητες και αθλητριες πετυχουν σημαντικες επιδοσεις στους αγωνες να μοριοδοτουνται για την εισαγωγη τους στην τριτοβαθμια εκπαιδευση. οχι με τον τροπο που γινεται τωρα αλλα με τον εξης. Αναλογα με το αθλημα και την θεση που φερει σε αγωνες να εχουν καθοριστει εκ των προτερων τα μορια. Π.χ. (τα νουμερα ειναι απλως για το παραδειγμα) Αθλητης που ερχεται πρωτος στο περιφεριακο σχολικο πρωταθλημα να εχει 300 μορια. Στο πανελληνιο 800 μορια. Και οι 2 νικες του να μπορουν να αθροιζονται. Αρα 1100 μορια. Σε ευρωπαικο πρωταθλημα 2500 μορια. Αναλογα να γινεται και για τις αλλες θεσεις. Φυσικα η μοριοδοτηση θα γινεται σε αγωνες που θα γινονται με την εποπτεια του ΣΕΓΑΣ. Επειδη ιο γυμναστες του σχολειου δεν εχουν τις απιατουμενες γνωσεις η εξειδικευμενες για καθε αθλημα θα πρεπει να υπαρχει μια στενοτερη σχεση με αθλητικους συλλογους και την τοπικη δοικηση.